Jag längtar till jul!!!
Nu för tiden börjar dom göra olika makaperer regionsfria tex nintendo ds o 3ds samt playstation 4 är regionsfria så går tex att köpa från vilket land som helst.
Nu för tiden börjar dom göra olika makaperer regionsfria tex nintendo ds o 3ds samt playstation 4 är regionsfria så går tex att köpa från vilket land som helst.
Idag fick jag mitt ljus med grandoft luktar precis som en gran
Åh va mysigt m alla julmarknader!
jag längtar också!!!
Loncelot: vart har du köpt granljuset?
Yankee candle, Christmas Garland
Finns även på ebay.
www.doftljusbutiken.se
Tänkte först ha riktig gran men står så mycket om dåliga granar på nätet så vågar inte riktigt, så tänkte grandoft på ljus kan ju alltid man pröva, finns många andra juldofter där också.
Sa till mina barn imorse 2 och 3år gamla, snart är det jul o då får man julklappar o julgran och massa god mat! Dom svarade mig båda OH TOMTEN MAMMA! Helt underbart o ja har typ inte ens pratat om tomten så kul att dom tänker på han, detta är ju även deras första jul där dom förstår sig på paket typ
Hey! Det är JAG som har i uppdrag att promota YC på det här forumet
Christmas garland är underbart. Bestälde paketet med årets juldofter i helgen =P 4 nya, ett gammal. Ska testas innan jag beställer ett eller två large jars.
Idag ska jag leka lite med julkokboken, se om man kan göra om något recept till nåt lite mer modernt. Twista till en pressylta, kanske?
Jag fick ett julbord och en kryssning i present idag =) Ja, alltså..... ett julbord PÅ en kryssning.....
Jag skulle gärna vilja ha tips på vad jag kan ge min brorsdotter på snart 3 år i julklapp, har tänkt nån leksak. Min bror och hans sambo har nyligen separerat så dottern behöver mer leksaker när hon är hos honom. Farmor ska ge henne pussel.
Hon gillar musik, böcker, att rita, pussla, titta på film och djur( katter är hennes favoritdjur).

Kolla in dom på toysrus
bilden vill inte komma fram
Dora gäller stenhårt här också.