Jag längtar till jul!!!

Förra julen gjorde jag de här till mina föräldrar, mor/far-föräldrar och moster med man. Det är Nobless choklad och värmeljusstake (lotusblomma). Tänkte göra nått liknande i år, fast nått annat... Någon som har några förslag?

Jag vill gärna ha tips på klappar till killar...
6½ år har massor av leksaker, även tidningsprenumerationer. Håller inte på med någon idrott el fritidsaktivitet.
10½ år gillar idrott, fotboll o handboll är favvosar (denne grabb har BARA fått lego av mig de senaste åren)
12½ år En velare som lätt tröttnar på saker. Testar nya idrotter hela tiden.Har massor av leksaker och tidningar.
Funderar seriöst på kläder till största och minsta, de är bröder och de behöver det. Mittengrabben är kusin och där funderar jag på om han kanske skulle få någotn kul tidningsprenumeration, men finns det någon som är lite åt idrottshållet?
Får man börja julbaka snart? ;)

Inside information!
Idag fick vi hem våra fotoalmenackor för nästa år som jag beställt till mor o farföräldrar;) Jättefina och så till 60% av priset!!! Beställde från Photobox.se Jättenöjd och grymt snabba var de!
Har även fått 2 av 4 filmer till barnen som ajg ska ge i julklapp, 2 var restade men kommer, gick med i ett såntdär köp 6 betala för 1 filmklubb, ska bara köpa en till ord pris sen och sen gå ur;) Barnen har sett massor av Astrid Lindgrenfilmerna.
I helgen åker jag till Ullared och ska försöka köpa kusinernas klappar där. Blir nog mest Lego till grabbarna tror jag.. återkommer;)