Inlägg från: Loncelot |Visa alla inlägg
  • Loncelot

Jag längtar till jul!!!

Abbe83 skrev 2014-11-05 08:50:29 följande:

Min brorsdotter gillar också Pippi Långstrump och Hello Kitty så nåt med Pippi eller Hello Kitty ska jag leta efter.

Lego gillar hon också men hon har ganska mycket lego.

Finns en liten hello kitt affär i sthlm med maaaaassa prylar o stora gosedjur!
  • Loncelot
    fluu skrev 2014-11-05 09:10:28 följande:

De är så söta! Min dotter leker inte med sånt som det är nu, men jag hoppas att det kommer ;)

Jag är född på tidigt 80-tal kommer ihåg man själv lekte med såna, och tillhörande dockskåp o möbler osv. Jättefina och bra kvalité
  • Loncelot
    nozpa skrev 2014-11-05 09:29:49 följande:

Det har jag inte ens kikat på där. Men det ska jag absolut göra. :)

Finns så otroligt mycket på ebay som inte finns i Sverige går man in på www.ebay.se så kommer allt upp som skickas till Sverige, dock får man hålla koll på vad leveranskostnaderna kostar då det finns endel skojare som dras iväg med det...
  • Loncelot
    Koppkaka skrev 2014-11-05 11:34:38 följande:

Igår skulle vi beställa en Hulken-actionfigur samt två pyjamasar från Amazon. Skulle fått betala 50 pund i frakt så vi sket i det.. Himla trist för pyjamasarna var både billiga och fina, och Hulken-figuren finns inte att köpa nånstans här.

Kolla ebay.se allt finns där
  • Loncelot

Min systerdotter är 11år hon önskar sig bara coola kläder och hårgrejer det e tydligen mode nu i den åldern

• Loncelot
    Abbe83 skrev 2014-11-05 08:44:03 följande:

Det lät intressant, tror hon skulle gilla att leka med dom. 

Hittade även dessa som jag tror hon skulle gilla.

Sylvanien families finns även på dvd (skogsfamiljerna) discshop såg jag dom på sist.
  • Loncelot

Det snöar i sthlm idag yey! Min bror sa igår man kan sätta upp granen så fort första snön kommer.. Woho idag haha

• Loncelot

Oh det fortsätter snöa så mysigt, gått igenom våra 2 källarförråd idag och igår efter julgrejer och vinterdäck till bilen.. Konstiga är att efter gått igenom ALL skit så fattas det typ minst 30 julgrejer till julgranen vart fan har det tagit vägen....

Däremot hitta ja i farmor o farfars låda en julbok med julstök kändes ju kul så nu ska det tittas lite

• Loncelot

Imorgon kommer nya bamse och tjuvstaden i brevlådan woho barnen kommer bli helt överlyckliga!

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!