Jag längtar till jul!!!
lingonris är ju fint att dekorera med också, även det gratis =)
lingonris är ju fint att dekorera med också, även det gratis =)
cooolt att denna tråd lästs över 260 TUSEN gånger!!!
idag har storstädningsrycket gett ett superfint sovrum =) känns som att vi bor i ett nytt hem!
jag röstar på tomtegardinen, jag gillar tomtar och så gillar jag "spännena" bättre än knutar =)
det var någon som frågade efter en vit gran? det finns på ica maxi =)
ikväll ska vi äta jansson med hemgjorda köttbullar och prinskorv och rödbetssallad, och till lunch blir det skinkmackor åååå mums!!! köpte apelsiner och jag funderar på att göra en med nejlikor och hänga upp så att det luktar gott
funderar på att baka men vet inte vad...
vet någon föresten något julgodis med kondenserad mjölk och/eller jordnötssmör??
har gjort en sats lussekatter och lite ischoklad, mycket gott! nu smuttar jag på lite amarula medans barnen sover =D
känns som att tiden springer iväg!
idag har jag iallafall hunnit köpa två röda julstjärnor (blommor) och en liten engran, det blev så himla fint i fönstrena i år =D
sen har jag julifierat min smartphone med =D numera har jag en bild på piff och puff när de går inne i musses gran och kikar på alla kulor och glitter och som ringsignal har jag jingle bell rock =) närmare jul kommer jag byta till bella notte men det känns lite för tidigt för den än =)