Inlägg från: Jeska |Visa alla inlägg
  • Jeska

Jag längtar till jul!!!

Tack för att du delade. Och va roligt att du fick tv +att du fick lägga 500 på annat. Den känslan du hade då. Tror jag att ett av mina grabbar kommer ha. Han har önskat sig en grej som han tror att jag inte har köpt. Tänkte också ge den sist :) Mitt minne är att pappa va jultomte. Och jag tror att han bara varit det en gång. Så det är ett minne jag har. Min mamma har jag nästan aldrig firat jul med när jag va liten. Det försöker vi ta igen nu.

• Jeska

Jag har sett framemot julafton flera veckor och så pang. Så försvann all jul känsla. Skiter i om det är jul eller typ måndag.

• Jeska

Nu är jag tillbaka där jag ska vara. Jul känslan är här. Livet är inte lätt 2012 dog min första man. Jag blev kvar med 3 gemensamma barn. Då hade vi varit tillsammans 17 år. Och nu blev det en skilsmässa som jag fick gå igenom i år. Vi kom inte överens över barnen vi hade tidigare. Men våran gemensamma va inga problem. Men livet går vidare. Hyvää joulua

• Jeska

Nice ? köpte också mina första peppar kakor igår. Men nästa gång så får det bli pepparkaks bak.

• Jeska

Hur många dagar är det kvar till jul? Älskar när alla jul saker kommer ut i affärerna och man kan bara gå runt och mysa.

• Jeska

Något som vi har till julbordet är mini majs. Inte helt vanligt kanske. Men mina barn älskar det. Så från första burken minimajs för säkert 5 år sen. Så hänger den fortfarande kvar :) tycker själv att det är lika gott.

• Jeska

Aniiee. Vilka julkalendrar har du beställt? Såg första julkalendern idag med någon triss. Det kommer ju fler och fler för varje år. Få se vad det blir för kalender i år man köper. Säkert lego...brukar va populärt.

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!