Jag längtar till jul!!!

Lucia är en av de saker jag saknar mest med Sverige.
Älskar brysselkål! Och det gör resten av familjen också, som tur är!
MamaPapa - Har du något tips på hur man kan tillaga det lite roligare än att koka, men utan bacon (sonen är vegetarian)?
Jag har äntligen kommit på vad jag skall köpa till min man! En ny kontorsstol! Frågan är bara hur jag skall slå in den
Hoppas att ni alla har en fin Lucia
Förresten, det var någon som tipsade om att man kunde göra lussebullar med riven mandelmassa och vit choklad och sedan rulla - tror ni att ma kan frysa in dem? Eller blir de inte goda vid upptining kanske?
Vi brukade också knyta fast granen i taket när jag bodde hemma . Hade katt och ofta kattungar
Vad roligt att se allt pynt och granar som kommit upp!
Skall se om jag kan leta fram kameran jag också, vår gigantiska gran blev klädd igår
Inte de bästa bilderna, tappade kameran i backen i höstas och har en liten backup från 2004 nu
Jag och vår sjuåring pyntade den igår kväll. Toppen skall kapas lite, men vi satte på stjärnan på prov bara
God jul!!
Jag tog megasovmorgon och gick upp för ett par timmar sedan, nu skall här mysas och ätas gott
Vi börjar städa bort idag. När jag var liten sparade vi alltid det till tjugondedagen.
Men jag tycker att allt julpynt förlorar "stämningen" efter annandagen någon gång. Då är det bara i vägen och jag längtar efter att få återgå till det normala.
Vi lyckades ju skaffa en helt gigantisk gran eftersom vi köpte den online.
Så dagen har jag spenderat med att kapa av massor av grenar, så att det skall gå att få ut den genom dörren