Inlägg från: MissFrost |Visa alla inlägg
  • MissFrost

Jag längtar till jul!!!

Disneyprinsessor ska det stå och inte Disnytprinsessor. Borde finnas en redigeringsknapp kan jag tycka

• MissFrost

Våran Ica Maxi har börjat att sälja både pepparkaksdeg och saffranslängd men ingen julmust Rynkar på näsan

• MissFrost
    Koppkaka skrev 2013-10-18 10:13:06 följande:
    Alltså egentligen. Varför INTE fuska med julmusik och fika? Man sitter ändå och grämer sig i december över att man inte hunnit gjort allt mysigt så mycket som man skulle velat.. I år tror jag banne mig jag ska bryta min egen regel om att aldrig fuska!

Samma här!
  • MissFrost
    LCG skrev 2013-10-18 23:02:38 följande:
    Jag har bakat snurriga pepparkakor ikväll

Recept finns på bloggen om nån vill ha  
    Åh, detta måste jag testa att baka. Ser väldigt gott ut Tungan ute
  • MissFrost
    LCG skrev 2013-10-19 09:18:23 följande:
    Tack! Vad snälla ni är  {#emotions_dlg.flower}

lalasmamma: hittade beskrivningen till pärlsnöflingorna här i tråden, det är Neelah som lagt ut en länk till sin sida där hon har gjort sånna. Kolla inlägg #8588 här i tråden

Letade upp länken och kopierade den så att man inte ska behöva bläddra bakåt Glad

http://ekonomiskscrapbooking.blogspot.se/2011/09/veckans-tips-v-37-snoflingor.html

Var det svårt att göra såna pärl-snöflingor?  
  • MissFrost
    LCG skrev 2013-10-19 16:08:38 följande:
    Haha, vad fiffig du är! Så långt sträckte sig inte min hjärnkapacitet idag...

Dottern använde beskrivningen på första snöflingan, sen kunde hon utantill, även flera dagar efter hon gjorde dom första. Så hon tyckte det var jättelätt medan jag inte fattar nånting  

Hehe tack! Glad

Ska nog låta dottern testa att gör dom för trots text och steg-för-steg bilder så fattade jag heller inte nånting

Hon är desstom mera pysslig utav sig än mig Flört
  • MissFrost
    nkw skrev 2013-10-19 18:50:28 följande:
    Jag har alltid "hatat" julen, ångest osv men i år så LÄNGTAR jag ihjäl mig efter att pynta, baka, julbord, julafton och allt mysigt. Har ingen aning om vad som hänt? Kanske är det mammasidan i mig som börjar vakna, kommer trotts allt vara väldigt gravid i december och min syster som bor i London kommer hem över jul. Hursomhelst så längtar jag efter alla dofter och fina pynt!

Välkommen du omvända "jul-hatare"! Vad kul att du längtar efter julen i år. Japp, det är absolut din mamma-sida som håller på att vakna i dig som gör att du längtar Flört
  • MissFrost

Så då är Åhléns inbokad att åka till på lördag. Familjen kommer att bli galen på mig..fast vid det här laget så vet ju dom hur jag blir vid den här tiden på året

Svar på tråden Jag längtar till jul!!!