Jag längtar till jul!!!
Har Amelia jul kommit ut..äntligen. Har försökt ha lite koll men har inte sett den. Men då måste jag köpa den imorgon. Har köpt den flera år nu.
Har Amelia jul kommit ut..äntligen. Har försökt ha lite koll men har inte sett den. Men då måste jag köpa den imorgon. Har köpt den flera år nu.
Mycket inspiration och tips i Amelias jul. Jag håller med att det är den mysigaste jultidningar. Det här är vardags lyx för mig att sjunka ner i soffan och bara kolla vad Amelia har att erbjuda. Gärna med en kopp te.
????????
Skulle vara en bild men blev bara massa frågetecken.
Förstavjulbordet på Ikea idag. Jag tror att hela stan va där idag. Det va så mycket folk. Men jag tycker bara att det är mysigt.
Alla tips om Black friday. Jag tänkte gå på julklapps jakt dem få timmarna jag hinner på fredag. Slutar sent och affärerna stänger redan 20:00. Men vad är bästa fyndet ?
Äntligen december. Va och köpte massa julpynt igår. Fick tända ljuset på mitt 24 ljus. Och här är det ett riktigt vinterland. Så otroligt vackert. Önskar alla en trevlig lördag
Jag va också på skyltsöndag igår. Fullt med folk. Glögg,pepparkakor,brända mandlar. Massa försäljning. Barn som sjöng julsånger. Massa tända ljus. Super mysigt.
Det finns bara en riktig julvärd och han heter Arne Weise. Han kommer alltid vara nr ett. Men ja det blir nog bra i år med.
Önskar alla en trevlig andra advent. Själv ska jag fortsätta med min julstädning. Sen fika lite med barnen när dem har vaknat. Vad gör ni andra idag?