Inlägg från: dejan9209 |Visa alla inlägg
  • dejan9209

Jag längtar till jul!!!

Aniiee skrev 2014-10-20 16:57:05 följande:

Så, biljetter bestälda till A Christmas Carol. Känn definitivt i plånboken när man beställer 10 teaterbiljetter på en gång. Utan mängdrabatt.

DU SKOJAR!!!!!!!!!!
    Gud jag låter hysterisk förlåt, men det är jag! åh jag är så avis, vill verkligen dit! måste skaffa barnvakt!:(
    jag förstår, dom låg väl på strax under 500 lappen?
  • dejan9209

Jag kan tycka det skulle vara roligt att veta lite mer om vem det faktist är som sitter bakom rutan där hemma läser just detta, det kan ju trots allt vara kul, att veta vem man skriver med hela dagarna!  När man går in på profilen som många här har, så är det inte alltid så seriöst!

Jag börjar så kan dom som vill hänka på. 
    Inget tvång till detta.

Dejan heter jag är en ung man på 22 vårar bor idag i Västragötaland tillsammans med min fästmö och dotter på 5 månader.
    Jobbar som säljare. :)

• dejan9209
    Koppkaka skrev 2014-10-21 19:38:29 följande:

Gjorde hemgjorda köttbullar till middag och insåg medan jag stod och rullade dessa förbaskade bollar, att näe, om det är någonting jag verkligen aldrig saknat på julbordet så är det just hemgjorda köttbullar. Gott, ja. Värt besväret, absolut inte. :P
    Små delikatessköttbullar funkar prima!

Andra saker jag glatt klarar mig utan är bland annat, sillsallad, brunkål/rödkål/brysselkål, pressylta, vörtbröd och lutfisk.

Något ni absolut inte saknar om det inte skulle stå med på julbordet?

Köttbullar som är så goda!
  • dejan9209
    nozpa skrev 2014-10-25 18:19:24 följande:

Hej på er. Nu har vi fått våran efterlängtade lilla lillebror. Trodde att han skulle komma i november, men icke. För 2 dagar sedan kom han med en faslig fart. :)
    Tur tänkte jag då, att jag börjat julplaneringen, nu lär jag ju inte hinna med.
    Men inser att jag visst kommer att hinna med.

Idag köpte jag nya adventsljusstakar till köket och barnens rum. Ica maxi hade ju fått in massor av julsaker nu. :)
    Även hämtat ut pixikalendern. Ska bli mysigt att öppna med äldsta dottern innan hon lägger sig på kvällen.

Gratulerar kul för er:)
Svar på tråden Jag längtar till jul!!!