Jag längtar till jul!!!
Har bokat blossas nya glögg också. Här förbereds julen minsann undermedvetet. Kom på mig själv nu ![]()
Har bokat blossas nya glögg också. Här förbereds julen minsann undermedvetet. Kom på mig själv nu ![]()
Oh vad jag längtar till alla julmagasin börjar komma i butikerna. Krypa upp i soffan med julmust, clementiner och en jultidning ![]()
Idag har jag varit och köpt mig allers julmagasin och julmust ![]()
Va härligt det är att det finns en tråd med människor som är lika galna i jul som jag
Idag har jag suttit i soffan med allers jultidning, julmust och EMDs julskiva på låg volym. Sånt jag får göra innan maken kommer hem för han skulle få spunk om han hörde julmusik i oktober. HAHA!
har ni sett att isabellas har kommit ut med jultidning också. ska köpa den nån dag ![]()
kan ju tipsa om att öb har fått in jultomteskum i lådor för 49kr. såg att dom hade en ny variant på tomtarna med, polkagris ![]()
Tyckte isabellas var en trevligt jultidning. rekommenderas
pyssel, trädgård, recept, dekorationer..ja allt möjligt smått och gott. ett glas julmust till det och man har det rätt bra i soffhörnet ![]()
hej alla jultokar. vill ni hjälpa mig med recpet som passar många i julens tecken?
www.familjeliv.se/Forum-25-122/m61614239.html