Går ni till akuten med en stukad fot? Och blir ni arga på att andra får gå före?
ja om jag hade väntat i 4 timmar med mitt barn och du fick gå före för att ditt barn inte kunde pissa, då skulle jag bli förbannad!
ja om jag hade väntat i 4 timmar med mitt barn och du fick gå före för att ditt barn inte kunde pissa, då skulle jag bli förbannad!
om mitt barn hade ont skulle jag kräva att han/hon skulle få vård i rätt ordning, inte så at nån annan får gå före, om det nu inte är så akut att den håller på att blöda ihjäl. det gör riktigt ont med stukad fot
jenny, ingen aning, men om mitt barn hade ont så skall det åtgärdas genast... eller iallafall i rätt ordning. dessutom kan man som sagt inte vara säker på att det är bara en stukning.
sen om det handlade om MIG själv så skulle självklart alla mer allvarligt sjuka gå före
värsta gradens brännskada är livshotande, och som jag skrev, i DE fallen är det naturligtvis okej att de går före. men jag skulle ändå vara jäkligt egoistisk om mitt barn hade väldigt ont, då skulle jag skita i allt annat bara han/hon fick vård direkt