Första gången med tampong, vad fel?
Hej!
Idag är första gången jag testar tampong och det känns verkligen inget bra. vad kan felet vara?
Alla tips
Hej!
Idag är första gången jag testar tampong och det känns verkligen inget bra. vad kan felet vara?
Alla tips
Precis jag känner tampongen och nu när jag sitter ner känns den som att den är på väg ut lixom. hur långt in ska jag föra den? Jag använder just nu OB men hur långt in ska snöret in då? om vi säger så...
Okej men jag vet inte hur långt jag vågar trycka in den. Jag tryckte in den så mycket jag kunde tyckte jag men kanske inte då... kan man trycka in den nu efteråt också eller måste jag ta ut den och ta en ny?
Jag har läst den men blev inte alls mycket klockare med den..
Okej får försöka trycka in den lite till. när jag försökjte trycka in den så gick det inte alls kom ingenstans helt stängt men sen gick det...
Jag var nu inne och kollade men jag får verkligen inte in den längre och det blöder igenom ändå lixom. jag har binda och tamponng nu och det är blod på bindan
Okej!
Jag tog ut den jag hade och satte in en stl mindre. Känns ganks alite lite bättre men absolut inte bra. när jag sitter ner känns den verkligen...
Ja jag får väll försöka att testa mig fram men problemet är att jag har inte mycket pengar att handla nya för så det känns så onödigt att slänga dom tyvärr
okej får försöka igen...
Hej!
Ja jag har OB mini och OB normal. OB mini är dom jag testar med just nu... Normal första gången.
Det gör lixom lite ont där inne där jag trycker in tampongen så vågar lixom inte trycka till men nu har jag testat igen med en Mini óch nu känns det lite bättre.
Kände nu med fingret och nu känns det som att den ligger nästan avlång i mig om ni förstår.