• Anonym (upskirt)

Basic instinc/upskirt

Fanns en tråd med en frågan om någon tjej visat f***an på tåget eller något sånt... Lånar lite av den tråden och ställer frågan..

Någon tjej/kvinna här som medvetet eller omedvetet gjort en Basic instinc eller bjudit på en upskirt mot någon som inte var din partner?? Kommit på dig själv med att sitta med benen lite för mycket isär och haft en åklådare som njutit av det du råkat eller medvetet visat? Hur kändes det, blev du kåt, generad? Var det med vilje? berätta..

• Svar på tråden Basic instinc/upskirt
  • Anonym (ehe..)

hände mig ofrivilligt för några år sen då jag åkte t-banan till skolan..
    hade på mig en kjol och satt med fötterna på en tidning på sätet mittemot, minns inte om jag hade strumpbyxor eller inte.
    så kommer det en man och sätter sig mittemot mig på sätet brevid där jag har fötterna, först tänkte jag inte så mkt på det men så börjar han böja sig ner lite för att få en titt under kjolen, när jag ser det sätter jag ner fötterna fort och han ber mig sätta upp dom igen för han ville bara läsa på tidningen mina fötter var på och dom kunde gärna vara kvar när han läste.. hah eller hur!?

sen satte han sig på 4-sätena¨på andra sidan gången o bylsar upp sin jacka.. något guppar under den.. upp ner upp ner upp ner.. då gick jag av..

• Anonym (upskirt)
    Anonym (ehe..) skrev 2010-06-20 21:57:04 följande:
    hade på mig en kjol och satt med fötterna på en tidning på sätet mittemot, minns inte om jag hade strumpbyxor eller inte.
    så kommer det en man och sätter sig mittemot mig på sätet brevid där jag har fötterna, först tänkte jag inte så mkt på det men så börjar han böja sig ner lite för att få en titt under kjolen, när jag ser det sätter jag ner fötterna fort och han ber mig sätta upp dom igen för han ville bara läsa på tidningen mina fötter var på och dom kunde gärna vara kvar när han läste.. hah eller hur!?

sen satte han sig på 4-sätena¨på andra sidan gången o bylsar upp sin jacka.. något guppar under den.. upp ner upp ner upp ner.. då gick jag av..
    Har du fantiserat om händelsen efteråt och att det var en snygg kille som ville se, eller var det bara obehagligt? Hur gammal var du?
  • Anonym
    Anonym (ehe..) skrev 2010-06-20 21:57:04 följande:

Men du visa väl inte fi**an för han då väl?
  • Anonym (upskirt)

*puff*

Kanske mest är vi killar som njuter av att se och kankse synas.. Trode det skulle vara mer tjejer/kvinnor som njöt av att bli beskådade, haha nästan så nöjet med att titta på fina flickor försvinner nu haha.. Inga tjejer eller kvinnor här inne som fantiserar om att visa upp er? Berätta.. ( självklar är det stor skillnad på fantasi och verklighet )..

• Anonym (nej)

Faktiskt aldrig tänkt tanken.. fattar inte vitsen liksom..?

• Anonym (Izabella)

Yes, jag har gjort det, medvetet...Har aldrig gjort något liknande, varken före eller efter den händelsen. Vet inte vad jag fick för ryck, men jag ville nog se vad som hände om jag gjorde det! Detta var på tåget. Jag var rätt så ensam i vagnen, bara ett äldre par som satt ett par säten längre fram. Sen stiger det på en riktigt fin kille... Han sätter sig mitt emot mig, jag tittar knappt på honom eftersom jag vill att han ska tro att "uppvisningen" inte är med mening. 
    Jag hade kjol och skjorta på mig (på väg hem från jobbet, sent på kvällen dock, hade jobbat över) och satt och läste en bok. Sedan bara särade jag på benen lite diskret som att jag inte riktigt förstod vad jag gjorde. Hade string på mig, men sådana som liksom bara är som en tråd mellan benen. 

• Anonym (upskirt)
    Anonym (Izabella) skrev 2010-06-22 21:27:58 följande:
    Yes, jag har gjort det, medvetet...Har aldrig gjort något liknande, varken före eller efter den händelsen. Vet inte vad jag fick för ryck, men jag ville nog se vad som hände om jag gjorde det! Detta var på tåget. Jag var rätt så ensam i vagnen, bara ett äldre par som satt ett par säten längre fram. Sen stiger det på en riktigt fin kille... Han sätter sig mitt emot mig, jag tittar knappt på honom eftersom jag vill att han ska tro att "uppvisningen" inte är med mening. 
    Jag hade kjol och skjorta på mig (på väg hem från jobbet, sent på kvällen dock, hade jobbat över) och satt och läste en bok. Sedan bara särade jag på benen lite diskret som att jag inte riktigt förstod vad jag gjorde. Hade string på mig, men sådana som liksom bara är som en tråd mellan benen. 

Haha, oh vad härligt, såg du om han tittade? Blev du tänd? Fantiserar du om att göra om det?
    Hade du tyckt om att han börjat smeka sin hårda kuk medan han tittade upp för din kjol? Om man utgår från att även om där var fler så var det baar du som såg honom och bara han som såg dig... Hur mycket hade du vågat sära på benen? Hur gammal var du när du gjorde det?

• Anonym (nej)

Bara jag som blir grymt äcklad av sånahär trådar där TS fiskar historier att runka till?

• Anonym (Izabella)
    Anonym (upskirt) skrev 2010-06-22 22:15:33 följande:

Haha, oh vad härligt, såg du om han tittade? Blev du tänd? Fantiserar du om att göra om det?
    Hade du tyckt om att han börjat smeka sin hårda kuk medan han tittade upp för din kjol? Om man utgår från att även om där var fler så var det baar du som såg honom och bara han som såg dig... Hur mycket hade du vågat sära på benen? Hur gammal var du när du gjorde det?

Ja, han tittade definitivt Flört Och jag blev absolut tänd... Det var ingen annan som såg så efter en liten stund särade jag lite till. Och han kunde inte låta bli att titta, så klart. Till slut tittade jag på honom och han på mig och så blev det som det blev, hahahah Tungan ute
    Nej, jag kommer inte göra om det igen, är numer gift och har barn och nu har jag ju gjort det en gång och vet hur det är! Jag var 25 år vid det tillfället.
  • Janice01
    Anonym (nej) skrev 2010-06-22 22:45:39 följande:
    Bara jag som blir grymt äcklad av sånahär trådar där TS fiskar historier att runka till?
    Men skit i att läsa dom då tråkfia!
Svar på tråden Basic instinc/upskirt