Basic instinc/upskirt
Yes, jag har gjort det, medvetet...Har aldrig gjort något liknande, varken före eller efter den händelsen. Vet inte vad jag fick för ryck, men jag ville nog se vad som hände om jag gjorde det! Detta var på tåget. Jag var rätt så ensam i vagnen, bara ett äldre par som satt ett par säten längre fram. Sen stiger det på en riktigt fin kille... Han sätter sig mitt emot mig, jag tittar knappt på honom eftersom jag vill att han ska tro att "uppvisningen" inte är med mening.
Jag hade kjol och skjorta på mig (på väg hem från jobbet, sent på kvällen dock, hade jobbat över) och satt och läste en bok. Sedan bara särade jag på benen lite diskret som att jag inte riktigt förstod vad jag gjorde. Hade string på mig, men sådana som liksom bara är som en tråd mellan benen.
Och jag blev absolut tänd... Det var ingen annan som såg så efter en liten stund särade jag lite till. Och han kunde inte låta bli att titta, så klart. Till slut tittade jag på honom och han på mig och så blev det som det blev, hahahah