• Anonym

hur gör man en pojkbebis?

Jag har 4 döttrar..och skulle tycka att det vore mysigt med en liten pojke innan vi stänger bebisverkstaden

Mina tjejer är tillverkade  ngn/några dagar INNAN ägglossning..dvs,om du har samlag PÅ äl-dagen,så är det större chans att du får en pojke.
    Flickspermier anses ju vara långsammare,men starkare och mer överlevnadsbeänägna,medasn pojkarna är snabbare,men stryker med lättare innan dom hinner fram till ägget.

Så,sex innan äl=flicka..sex på äl=pojke

Jag skulle älska att få en liten tjej till dock..himla mysigt ju

• Anonym

Njaa..mina sysstrar har bara söner,och de flesta av mina vänner.medans jag bara har döttrar.och jag tar gärna de ev. duster som kommer framöver,bara jag slipper att ha ENBART pojkar..för när dom är små,innan tonåren,så verkar dom grymt jobbiga:-/

Pink or blue test??

• Anonym

Jag fick pojke först, sen en flicka, och nu sist en pojke så om det blir nr 4 vore det spännande troligen en flicka om ordningen stämmer
    Syrran fick me, först  flicka och nu en liten pojke.. 

• Anonym
    Anonym (En son tack) skrev 2010-06-22 00:34:32 följande:
    så om man ha sex varje dag 1 vecka innan äl och bakifrån borde man öka oddsen för en pojk en aning iaf då ? :)

Kan ju säga att vi har inte alls ofta sex.... då menar jag iiiiinte ofta kanske 1-2 gånger i månaden, tror att det helt enkelt beror på mannens sperimer och kvinnans ägg... ett helt universum, som man inte ska mixtra i.. det blir vad det blir...
    Det är ju det unika med barn en liten varelse man skapat tillsammans, oavsett om det är pojke eller flicka...

Om man verkligen vill ha ett bestämt kön, vaför inte adoptera? det finns massor av oönskade barn ute i världen som lämnats av olika skäl!
Svar på tråden hur gör man en pojkbebis?