• Anonym (Anna)

Orsak till mina spottings!!!

Hej, jag skulle också vilja veta vilken styrka du har på tabletterna. Jag har ätit Mitt Val Kvinna nu under några månader och det har gjort att jag har färre dagar med spottings men det är fortfarande två eller så. Mitt Val Kvinna har 900% RDI av B12 och 300 % av B6. Jag verkar behöva mer.

• Anonym (Anna)

puffar lite för jag är nyfiken på detta!

• Anonym (Anna)

Är det ingen som kan mer om det här?

• Anonym (Anna)

Frida: Hur har det gått för dig sedan juni då?

• Anonym (Anna)

Vågar man testa att äta B50-komplex, tror ni? Kan man äta varannan dag?

• Anonym (Anna)

Hej, har ätit B50 komplex i ca 10 dagar och borde fått mens idag. Jag har haft lite spottings så jag tror inte att jag är gravid men kan mensen bli försenad på grund av B-vitaminerna? 

• Anonym (Anna)

Du kan inte bara vara känslig för tabletter för det är jag. jag måste verkligen äta i samband med tablett för annars mår jag jätteilla.

Jag har inga spottings alls idag...det är jättekonstigt men jag vågar faktiskt inte tro på + än. Har jag inte fått mens imorgon ska jag nog testa. Brösten har också ömmat som inför mens och de andra gångerna jag har varit gravid har jag inte haft ömma bröst och inte spottat, fast då hade jag inte spottings alls vid mens.

Tack för att du håller tummarna!

• Anonym (Anna)

Om en vecka är det dags för mens. Alltså borde jag få spottings på lördag. Ska bli spännande att se om vitaminerna hjälpt. Min hy är i alla fall mycket finare, alltid något!

• Anonym (Anna)

Jag är gravid! Fick inga spottings så i måndags testade jag, det blev ett snabbt och tydligt plus! Varför började jag inte med B50 komplex tidigare!?

Hoppas alla ni andra också blir hjälpta av B-vitaminerna!

GOD JUL! 

• Anonym (Anna)

10 dagar före mens och under den mensen i november hade nästa ÄL runt 4-5 december och blev gravid. Äter fortfarande en B50 om dagen, vågar inte sluta!

• Anonym (Anna)

Ja, hoppas det kan funka för fler! 

• Anonym (Anna)

Jag köpte mina på nätet, kanske bodystore? Googla... Nu är min lille kille 8 månader! Hoppas ni andra blivit av med era spottings och blivit gravida!

• Anonym (Anna)

Vad roligt, True Meaning! Håller tummarna nu!

• Anonym (Anna)
    Xweroniqa skrev 2012-08-14 21:08:11 följande:
    Började med b-vitamin när jag fick mens sist. Hade (enligt "almanackan") ägglossning för cirka 1 vecka sen. Jag brukar ha vändans ont från "ägglossning" fram till mens med alla graviditetssymptom som finns. :( Brukar få spottings cirka en vecka efter äl. Men hör och häpna denna månaden har jag inte känt av mer runt äl än lite lite smärta i ena äggstocken, jag har inte ont någonstans nu och inga konstiga gravsymptom och spottings lyser med sin frånvaro. :) Im Happy Happy Happy!!!
    Så roligt! Hoppas detta kan hjälpa många!
Svar på tråden Orsak till mina spottings!!!