• Mamma Thorén

    Ska vi göra sällskap? Vi som vill fixa ett syskon nu!

    Jag och min man har bestämt oss för att det kan passa med ett syskon till våran 2½-årige son. Jättespännande!
    Är det någon som har dragit igång att "skjuta skarpt" nu i sommar? Ska vi följas åt? Vi snackar om vad vi vill! Allt från grav.-test till nya attiraljer till de små.
    Häng på, vet jag!

  • Svar på tråden Ska vi göra sällskap? Vi som vill fixa ett syskon nu!
  • Tiger Af Lilja

    Jag har beslutat det nu efter två x och 2 missfall, nu mår min kropp bra igen, regelbunden mens,goda förutsättningar enligt läkaren. SÅ nu idagarna har jag äl. Vi kör  på och hoppas  på syskon till vår 2½ åriga dotter.

  • Mamma Thorén

    Vad kul att ni ska dra igång igen! Vi kan följas åt, om du vill i den här tråden.
    Jag har väldigt, VÄLDIGT oregelbunden mens och ägglossning pga. en hormonsjukdom. Så jag har ingen aning när jag har äl, och man kan ju inte testa varje dag med ett äl-test... Haha!
    Men vi kör på och hoppas på det bästa! Önskar er all lycka till. Verkligen!

  • VallbySmulan

    Här är en till som planerar syskon under sommaren, hösten. Har en snart 2,5 årig son och vi har talat om att skaffa en till nu ett tag. Vi kör inte efter äl eller så, utan händer det så händer det :)
    Tycker det är himla mysigt att börja verkstad igen. Vi blir så passionerade både två och jag känner mig riktigt kär (kan man det efter 9 år?).

  • Tiger Af Lilja

    Det är underbart med passion :)

    Jag har också återfått min passion till min make efter 5 år som gifta (svackor har de flesta).
    Nu har vi iaf haft det urmysigt och jag hoppas att vi blir gavida igen snart ...

  • Mamma Thorén

    Ja, det är verkligen kul när man har bestämt sig, och maken går med tumstock i sovrummet för att kolla var vaggan kan få plats! Passion.... absolut!

  • zhezzan

    Åååå, vad härligt! Vi försöker också skjuta  skarpt. Har en dotter på 21 månader och vill gärna ha ett barn till våren! Hoppas och längtar.

  • Mamma Thorén

    Vad kul! Ja, vi får följas åt och dela våra upplevelser. Mannen blir väl galen på mig, så mycket som jag vill prata om det.. haha!

  • hannawe

    Vi jobbar oxå på ett syskon men det blir barn nr 3, jag vet inte riktigt när det är dax för ägglossning då jag för 10 dagar hade missfall, men vi försöker att köra på varannan dag.

  • Tiger Af Lilja

    Jag väntar på bim nu, jag har haft det lite oroligt i magen, drar och sliter osv.. brösten är givetvis en kupa större och har ont i dom (inget ovanligt iofs)..

    Ska prov testa idag om testen kommer på lådan!

Svar på tråden Ska vi göra sällskap? Vi som vill fixa ett syskon nu!