Inlägg från: Anonym (vb) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vb)

Narkos?

Hej!

Jag fick narkos i samband med en skrapning för drygt en månad sedan och det gick bra. Kännde mig redo att gå hem när jag hade kvicknat till, men det får man ju inte. Glad

Jag förstår din oro! Var själv så orolig innan, så jag lipade. Men, de ställer en massa frågor om ens hälsa och man får också tillfälle till att prata med narkosläkaren.

Lycka till!

• Anonym (vb)
    Anonym skrev 2010-06-24 20:52:07 följande:
    Um förstår precis vad du menar:känns som jag kommer böla massa o va hysterisk(vilket jag aldrig är annars o gråta offentligt är inget jag gör nånsinn)skönt att de gick bra för dig..Gott o höra att de faktiskt går bra
    Jag avskyr att gråta offentligt, men jag var så upprörd så det kunde inte hjälpas. Tur i oturen blev min operation försenad, så jag hade hunnit lugna ner mig när det väl var dags. Fick dock hjärtklappning när jag såg att det började närma sig (läkaren var i operationsrummet) och var nära lipen igen. Men, jag bad om att få gå på toa och tog några djupa andetag där och tänkte lugnande tankar.

Det går säkert jättebra för dig! Tror inte att det är så vanligt att friska personer kolar vippen under narkos.
Svar på tråden Narkos?