Inlägg från: Fru Krokodil |Visa alla inlägg
  • Fru Krokodil

Snabbt svar! Försökt få ut bajskorven i 45 minuter. Jag har ont! Ricinolja?

Hej

Jag är expert på hård opiat mage då jag själv är gammal missbrukare.. Du ska inte pressa på självmant utan vänta tills tarmen själv vill tömma sig. Jag rekomenderar inte att använda microlax då detta retar tarmen till kraftiga sammandragningar och då du har stopp i utgången så kan detta enbart leda till ännu mer smärta och att du spricker istället.

Det finns en salva på apoteket som heter xylocain,smeta in den runt utgången så gör det mindre ont. Använd sedan en liten plats sked att manuellt gräva ur skiten med,lite åt gången.
    Nästa gång du använder opiater så ser du till att samtidigt inta inolaxol 3 gånger om dagen som ger fin och mjuk avföring.

Lycka till nu,det kommer alltid ut fast du inte tror det !

• Fru Krokodil

Mikrolax har under dom åren jag tog opiater ALDRIG löst upp en riktigt hård opiatmage. Kanske det löser upp en lite mindre hård mage men opiat skit är något helt annat,man får slå sönder skiten med en hammare om man vill lösa upp det !

• Fru Krokodil
    Anonym skrev 2010-06-26 15:13:18 följande:
    Mitt tips är att du drar ner byxorna till anklarna, för sedan in tummen i slidan och tryck lite försiktigt nedåt. Man känner då bajskorven genom slidväggen och kan då hjälpa den på traven ut.
    Detta är ett bra tips,du kan inte trycka ut skiten med fingrarna inne men du kan ofördela ordningen och även mjuka upp lite.
Svar på tråden Snabbt svar! Försökt få ut bajskorven i 45 minuter. Jag har ont! Ricinolja?