Anonym (skit oxå!) skrev 2010-06-26 19:05:57 följande:
aj aj, lider med dig ts.
Jag har varit riktigt hård imagen en gång. Alltså det gick inte att få ut skitklumpen som ansamlats. Jag kände med handen, och jag svär - det var en tennisboll jag hade tryckt mot ändtarmsöppningen!
Jag var på jobbet dessutom och satt å led i det tysta i toaletten, skyblöt av svett! Vad skulle jag göra? Det slutade med att jag med handen fick plocka ut skitbit för skitbit.
Det gick bra och världens största bajskorva á la falukorv kom ut efter det, Lättnad!
Problemet sen var förstås att jag stank skit om handen under hela dagen trots idogt tvättande och skrubbande med tvål och handsprit.
Hoppas det gått bra för dig med ts!

Hahaha förlåt att jag skrattar men det där lät så roligt.

hahaha
Jag testade faktiskt med varm vatten för jag tänkte att det kanske mjukar upp lite. Så jag satte mig i duschen på huk å spolade lite men det gick inte heller. Samtidigt kändes det som om den kröp mer uppåt så jag lät den sitta där. Imorse så kom den ut. Jag skulle gå och kissa och tryckte till en gång för att testa om den kanske ville komma idag

och det ville den, haha. Så den hade väll mjuknat upp lite under natten. Men nu ska jag köpa hem lite "godsaker" som jag har fått till råd. Så jag har hemma till nästa gång, för jag kommer inom kort opereras igen nämligen. Tack så jätte mycket för alla tips. Tur att man kan vara anonym

Roligaste tråden på länge, haha.