Inlägg från: Snusklubban |Visa alla inlägg
  • Snusklubban

Okej eller inte okej?!!

Hej!
    Skulle behöva lite åsikter i en sak...
    Fick andra barnet för två veckor sen. Brukar alltid fira midsommar med några vänner på landet, så även detta år. Kör barnfritt vartannat år, vilket det var denna gång. Vi lämnade vår stora tjej hos mormor o morfar och hade givetvis den lilla med oss.
    Träffades 15, och vid 21 åkte jag hem med den lilla, då de flesta började bli berusade och musiken hög...
    Nu till min fråga! tycker ni det var okej av min man att stanna kvar eller tyckte ni han borde följt med mig hem? Aldrig så kul att behöva komma hem till ett tomt hus på midsommarafton då man vet alla festar o har kul=( Jag är oerhört besviken på min man som valde vännerna framför mig... Är det jag som är tramsig eller vad tycker ni?!!

• Svar på tråden Okej eller inte okej?!!
  • Snusklubban

Den lilla låg i sin vagn i trädgården och sov nästan hela tiden, så jag tror inte hon tog någon skada av att vara där! Man kan ju inte isolera sig helt i heller bara för att man har en nyfödd!

Vi hade pratat om det innan, och sambon sa att vi skulle se hur det blev... Men jag kan ändå känna att när han ser att jag är ledsen så önskar jag att han hade följt med hem...

• Snusklubban

Film var precis vad jag tänkt mig, men som ni säger så får man kanske bita ihop och unna honom att va med sina vänner o festa lite... Kanske att man är lite väl egoistisk ibland=( Kände mig så ensam bara....

• Snusklubban

Tack för era svar i alla fall!!

Svar på tråden Okej eller inte okej?!!