Inlägg från: Anonym (Idéfattig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Idéfattig)

Jag är gravid, hur ska jag berätta för pappan? *roliga tips sökes*

Jag plussade idag, pappan till barnet vet inte att jag testat ännu och jag vill berätta på något roligt sätt. Någon som har några förslag?
    Först tänkte jag att vi skulle äta någon gott och sedan så berättar jag, en annan idé var att jag skulle ta kort på testet och göra som en bakgrundsbild på hans dator.. Fler förslag sökes :)

• Svar på tråden Jag är gravid, hur ska jag berätta för pappan? *roliga tips sökes*
  • Anonym (Idéfattig)

Jag har inte berättat än, och kommer nog vänta tills han kommer hem (senare i eftermiddag) tänkte beställa en bok och ge honom.. Hittade en pappasida på internet som jag funderar på att göra till startsida på hans dator !

• Anonym (Idéfattig)

Nja det vart inte riktigt som jag hade tänkt mig. Först hade jag hittat en sida på internet som handlade om att bli pappa så gjorde den till startsida på hans dator. Men han ville ha mat när han kom hem så istället dukade jag fint och hade tänkt ge honom testet och säga att vi ska bli föräldrar. Men det blev för känslosamt så jag började tjuta och fick inte fram ett ord, gav honom testet och så frågade han vad det betydde och då sa jag att han ska bli pappa och då tappade han matlusten för det vart så mycket känslor. Men vi satte oss och åt iallafall sen. Men han uppskattade iallafall sättet han fick veta det på!

Svar på tråden Jag är gravid, hur ska jag berätta för pappan? *roliga tips sökes*