• nr01

Hjälp mig bli en glad förälder igen!

Hur kastar man ut ngn över 18?

intetnyttundersolen!!!!!
  • nr01

Hm.. önskade ett svar som ginge använda, Skrattande

intetnyttundersolen!!!!!
  • nr01

Har alltid sagt att de åker ut vid 18, konstigt de kommer tillbaka som en boomerang.

intetnyttundersolen!!!!!
  • nr01

Deras apsolut....Cool de kommer ju på att det är billigt och bra att bo hemma, även att de får betala en slant.

intetnyttundersolen!!!!!
  • nr01

Ja det är lite krångligt det där när de snor pengar, min lille var schyst och snodde ur min sambos födelsedagpengar efter som lillen vet att jag har fullkoll på mina pengar. Problemet är när liten är 19 och inte har ngn inkomst hur gör man avbetalningsplan då. För avbetalningsplan görs varenda gång ngt händer, ex snor de cigg får man köpa igen ett paket mm. Som sagt har inte mycket till tipps är nämligen rätt less själv med jämna mellanrum på detta. Antar att de mognar så småning om.

intetnyttundersolen!!!!!
  • nr01
    Så tills dom verkligen inte går din på nerverna tycker jag att du skall njuta!!!
    För en dag kommer dom gå och kanske inte komma tillbaka mer ( skaffa egen familj och så), så njut av att ha dom så nära. 
    :D

Jo har en stor som varit liten. De vänder sig bort ett tag för att undersöka den stora världen, men snart kommer de tillbaka och inser att de ä rätt skönt att ha ngn att luta sig mot.
    intetnyttundersolen!!!!!
  • nr01

Ja man kan ju inte låta bli at bli besviken på de små Solig när de beter sig på det sättet. Som sagt jag tror att man naturligtvis ska ha gränser men oxå att de mognar, även om det är jobbigt under tiden.

intetnyttundersolen!!!!!
  • nr01

Jag brukar fundera över vad jag gjorde när jag var ungdom, och visst har jag gjort en del dumt men anser inte att jag är en sämre människa för det, och klarar mig rätt bra här i världen. Med det menar jag inte att det är ok att göra dumheter, utan att det blir konsekvenser. Kanske man behöver hitta rätt bemötande och det är det som kan vara knivigt. Efter som man är förälder så brukar det inte spela ngn roll hur man bemöter för man är enbart bara dum och fattar ju ingetning.

intetnyttundersolen!!!!!
Svar på tråden Hjälp mig bli en glad förälder igen!