• Farbror6

Underbart nakenbad

dje skrev 2011-07-07 11:01:03 följande:

Ungdomar besök nakenbaden och upptäck friheten att tänka på inte behöva ta med några badkläder. Samt att slippa ligga med våta badkläder.

Lägg av jävla peddo!
  • Farbror6
    Hannibal06 skrev 2012-02-17 13:25:48 följande:
    Bara män som springer runt och fluktar.

Jag har fått se både samlag och trekanter och onani på de stränder jag besökt..................
    Bara killar som onanerat?
  • Farbror6
    Joohana skrev 2012-02-17 13:33:27 följande:
    Älskar att visa upp mig för herrarna på stranden :)
    är du ett troll eller är det sant?
    Hur gammal är du och på vilken strand brukar du vara?
  • Farbror6
    Anonym (närsynt) skrev 2012-02-20 12:37:50 följande:

Du som bor i Västmanland med all små sjöar och vikar i Mälaren har väl ingent problem att hitta avsikilda ställen där du kan gå i naken ostörd?

Men du kanske inte vill vara ostörd?

han är nog en sådan som bara vill glo på tjejer och runka framför dem....
    Tyvärr finns det många äckelgubbar som står med stånd och smårunkar uppe på sanddynorna på Mellby.
  • Farbror6
    Hannibal06 skrev 2012-02-20 13:34:28 följande:
    Säkert. Besöker ofta Mellbystrands nakenbad, där finns en del äckelgubbar.

Man ska sköta det diskret och gå runt bland dynerna. Händer något ska man få ett ok av paret/tjejen om det är ok att titta lite. Har hänt att jag har fått inbjudan att vara med. En gång fick jag kontakt med ett par där. Vi pratade lite och det hände inget på stranden. Efter en stund frågade de om jag ville följa med till deras husvagn och ha lite skoj. Självklart ville jag det. De var fräscha. Vi hade en underbar eftermiddag tillsammans i husvagnen. Deras grannar tittade lite konstigt på oss när vi kom ut. Husvagnen hade ju rört sej en del.
    Så du brukar runka lite diskret bland ssndynorna då...
  • Farbror6
    Hannibal06 skrev 2012-02-21 07:32:49 följande:
    Bara om paret eller tjejen nickar ett ok.
    Du brukar inte smyga på dem annars och runka lite diskret, det har jag sett många som gör på Mellby.
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-21 08:57:30 följande:
    Men aldrig du själv va..?
    Dra åt he... ditt anonyma äckel!
  • Farbror6
    Hannibal06 skrev 2012-02-21 10:12:38 följande:
    Lugna ner dej.
    Är så jävla trött bara på dessa äckligt fega människor som bara vågar vara anonyma när dom kräks ur sej dumheter! Snacka om att inte ha någon ryggrad!
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-21 14:14:30 följande:
    Men är det bättre då att som många skaffa en extra id för att kunna diskutera i sextrådarna. Och sen ha en annan mer seriös framtoning med ett annat id? Nu finns det ju exempelvis två olika id under senaste dagens kommentarer i den här tråden som väldigt många hävdar är samma person... ha ha
    ???
    Vet inte vad du snackar om men varför är du så ynklig att du inte vågar stå för dina kommentarer?
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-21 14:32:15 följande:
    Jag vet inte vad det är som är så offentligt med att visa sin nick som är fru kåt eller farbror het eller vad man nu hittar på, vet inte vad skillnaden är riktigt.
    Kan du inte svara på frågan i stället?
Svar på tråden Underbart nakenbad