Underbart nakenbad
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...
Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...
Varför skriver du om det i sex-delen?
Brukar inte naturister ständigt påpeka hur icksexuellt nakenbad är?
Jag skulle gärna vilja sola naken, men jag drar mig för det. De tre gångerna jag har varit har alltid slutat med att män har suttit alldeles för nära mig och onanerat. Fräscht. Not.
och vart ligger det badet?
Jag definierar mig ine som naturist.
Jag gillar att diskret kolla och sitter inte och drar i kuken. Då skulle min fru nog blivit lite syrak :)
Jag tror att det är fler än jag som tycker nakna kroppar är erotiskt.
Badet ligger mellan Linköping och Rimforsa och drivs av en naturistförening
Om man skall besöka ett nakenbad utan att riskera att drabbas av fluktare,skall du besöka organiserade bad. se Sv naturistföreningen.Vissa bad som inte är organiserade är kända som sex bad .
lite för långt bort för våran del då.
Anonym, du drar lite stora växlar på det jag skriver.
Känner mig lite påhoppad, jag vill bara förtydliga att jag sitter inte och vrålglor men däremot är det klart att jag kollar in de som besöker badet.
Jag var inte ensam heller utan män som kvinnor kollade in de nya besökarna, om än diskret :)
Ett naturistbad är inte till för sådana som du, TS. Glo får du göra någon annanstans.