• Anonym

Underbart nakenbad

Varför skriver du om det i sex-delen?
    Brukar inte naturister ständigt påpeka hur icksexuellt nakenbad är?

Jag skulle gärna vilja sola naken, men jag drar mig för det. De tre gångerna jag har varit har alltid slutat med att män har suttit alldeles för nära mig och onanerat. Fräscht. Not.

• Anonym
    Anonym skrev 2010-06-28 11:05:58 följande:
    Varför skriver du om det i sex-delen?
    Brukar inte naturister ständigt påpeka hur icksexuellt nakenbad är?

Jag skulle gärna vilja sola naken, men jag drar mig för det. De tre gångerna jag har varit har alltid slutat med att män har suttit alldeles för nära mig och onanerat. Fräscht. Not.
    Precis min tanke... Ts verka mest uta efter att flukta... Då har du ju inte på ett nakenbad att göra.
  • Anonym
    Raymond47 skrev 2010-06-28 11:27:51 följande:
    Om man skall besöka ett nakenbad utan att riskera att drabbas av fluktare,skall du besöka organiserade bad. se Sv naturistföreningen.Vissa bad som inte är organiserade är kända som sex bad .
    Fast TS är ju en renodlad fluktare och han besöker ju ett organiserat naturistbad.

Jag vill jättegärna sola naken för att få en jämn bränna. Jag bor inne i stan och såna bad är min enda chans att göra det. Men såna som TS gör det helt otänkbart. Jag har märkt tidigare att många män verkar tro att man går till nakenbad för att man vill bli ett utstirrat runkobjekt och få en massa inviter. Det är helt tvärtom för mig och mina väninnor.
  • Anonym

Ett naturistbad är inte till för sådana som du, TS. Glo får du göra någon annanstans.

• Anonym
    ManligMan skrev 2010-06-28 16:35:14 följande:
    Känner mig lite påhoppad, jag vill bara förtydliga att jag sitter inte och vrålglor men däremot är det klart att jag kollar in de som besöker badet.
    Jag var inte ensam heller utan män som kvinnor kollade in de nya besökarna, om än diskret :)
    Fast det verkade ju som att det var den sexuella delen som var poängen med att gå dit (för dig) eftersom du inte ser dig själv som en naturist och la tråden i sexdelen av forumet.
  • Anonym
    Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-07-20 15:01:18 följande:
    Men man får väl kolla lika mycket på andra på ett naturistbad som på ett vanligt bad. Enda skillnaden är mängden kläder och när man tänker efter så är det ju inte så stor skillnad. Eller är naturistbad till för personer som saknar sexuella intressen utan bara vill vara nakna? Verkar konstigt. Jag trodde naturister var som alla andra förutom att de tycker om att vara nakna. Vad vet jag som inte är naturist.
    I teorin kanske. Men i praktiken verkar många naturistkillar tro att alla tjejer som går till nakenbad är nymfomaner som går dit för att de vill bli utstirrade och bli raggade på. På vanliga stränder tittar folk iofs, men de är inte lika närgångna och burdusa. De gånger jag har varit på nakenbad har män suttit som en ring runt mig och vrålglott, onanerat och kommit närmare och närmare och till slut frågat mig obehagliga saker. Den typen av beteende har jag ALDRIG varit med om på ett vanligt bad.
    Och om man som jag bara vill sola och få en jämn bränna och är totalt ointresserad av att ha sex där/vara ett sexobjekt, känns det varken bra eller tryggt.

Det är ok att titta lite på folk, men att stirra ihärdigt är faktiskt oförskämt. Särskilt om stirrobjektet är naken.
  • Anonym
    Pentra skrev 2010-07-20 16:38:44 följande:
    Och liiite irriterad blir man ju ochså när det kommer killar som vägrar att ta av sig badbyxorna när de lägger sig på naturiststranden bland alla andra avklädda människor. Man kan ju fråga sig vad de har där att göra då?
    Jag stirrar inte på folk utan ligger mest och bara myser (nää, INTE knullar) med min sambo, slappar, blundar och njuter av att kunna sola näck, höra vatten och vindbrus och höra fåglarna kvittra  , men skall det vara naket så skall det...

/Pentra
    Ja verkligen. Det känns verkligen som att såna killar bara är där för showen.
  • Anonym

Det borde finnas avdelningar på nudiststranden! Typ, mans- resp. kvinnoavdelning och en avdelningför de som vill vara blandade. Och så insynsskydd däremellan. Vad bra det vore! Finns det något sånt nudistbad någonstans?
    Fast jag kan tänka mig att fluktarna skulle bli lite besvikna.

• Anonym
    dje skrev 2011-07-07 11:01:03 följande:

Ungdomar besök nakenbaden och upptäck friheten att tänka på inte behöva ta med några badkläder. Samt att slippa ligga med våta badkläder.

Men lägg av. Av vilken anledning vill du ha 15 åringar till nakenbaden?
  • Anonym

Någon här som kan säga att de badar nakna utan att det har det minsta lilla med sexuell njutning att göra?

Jag tror det är bullshit. Varför i så fall inte bada enskilt utan publik.

Jag tror att 99 procent av alla som går till nakenstränder gör det eftersom de gillar att bli tittade på och att titta på andra nakna...

någon som säger emot?

Svar på tråden Underbart nakenbad