Rynkigutanpåslätinuti skrev 2010-07-20 15:01:18 följande:
Men man får väl kolla lika mycket på andra på ett naturistbad som på ett vanligt bad. Enda skillnaden är mängden kläder och när man tänker efter så är det ju inte så stor skillnad.

Eller är naturistbad till för personer som saknar sexuella intressen utan bara vill vara nakna? Verkar konstigt. Jag trodde naturister var som alla andra förutom att de tycker om att vara nakna. Vad vet jag som inte är naturist.
I teorin kanske. Men i praktiken verkar
många naturistkillar tro att alla tjejer som går till nakenbad är nymfomaner som går dit för att de vill bli utstirrade och bli raggade på. På vanliga stränder tittar folk iofs, men de är inte lika närgångna och burdusa. De gånger jag har varit på nakenbad har män suttit som en ring runt mig och vrålglott, onanerat och kommit närmare och närmare och till slut frågat mig obehagliga saker. Den typen av beteende har jag ALDRIG varit med om på ett vanligt bad.
Och om man som jag bara vill sola och få en jämn bränna och är totalt ointresserad av att ha sex där/vara ett sexobjekt, känns det varken bra eller tryggt.
Det är ok att titta lite på folk, men att stirra ihärdigt är faktiskt oförskämt. Särskilt om stirrobjektet är naken.