• jennyc

    Jag är tacksam för...

    Det finns så mkt negativt runt oss och vi har precis mist vår son

    alla klagar över ändet ena än de andra...Nu vill jag höra allt ni är tacksamma för och som ni uppskattar istället för all klagan

    Vi måste alla muntras upp lite :D

    Jag är tacksam för min familj, speciellt min man och min mamma. Att vi står varandra nära och att kärleken är gränslös

  • Svar på tråden Jag är tacksam för...
  • Riskiflickan

    Jag är tacksam för min underbare son som tog sig igenom alla svårigheter och är nu en pigg och härlig kille på 2,5 år....

    Jag är också tacksam för att jag har en så underbar man som alltid ställer upp...

  • Vippet

    Jag är tacksam för min underbara sambo och vår förhållande som är enligt mig sånära perfekt man kan komma.

    Jag är tacksam över vår lilla lägenhet, som är visserligen för liten, men ack så mysig. 

     Jag är tacksam för min mamma, som alltid funnits där för mig.

    Jag är tacksam för god mat, jordgubbar, choklad som är en njutning för kropp och själ.

    Jag är tacksam för fotbolls-VM :D

    Jag är tacksam över att jag är frisk och mina nära och kära mår bra.

    Jag är tacksam för soliga dagar då man kan sola och njuta av iskall glass.

    Jag är tacksam för kalla vintrar med mycket snö då man kan ha snöbollskrig och sedan mysa hemma i soffan med en varm choklad i handen.

    Jag är tacksam över att jag lever då livet är en gåva även om man kan ha tuffa perioder.

  • Livsglädjen

    Jag är tacksam för min underbare man, min mirakelson som är helt otrolig, de dagar jag fick ha med min lilla kämpande prinsessa, att jag får bo på världens bästa plats i världens vackraste hus, att jag har så många vänner och släktingar som bryr sig om mig.

  • Knasiga morsan

    TS - ett stort Hjärta till dig att du startar upp en sådan här tråd och tar fram det fina i livet, trots det ni nyss gått igenom, beklagar sorgen, men verkligen tummen upp för tråden!!! {#emotions_dlg.flower}

    Vad jag är tacksam över är att jag har fått starta ett helt nytt liv här uppe i Sandviken och lämna det mesta jobbiga bakom mig nere i Blekinge, att jag får vara älskad och uppskattad av min underbara sambo och att han alltid finns här för mig. Jag är oerhört tacksam för min svärfamilj att de älskar mig för den jag är och att de välkomnat mig med öppna armar.

    Jag är OERHÖRT tacksam att jag får chansen att vara gravid, att jag nu är i vecka 29+5 och kan känna av vår älskade sons sparkar och jag känner sådan kärlek till honom. Med tanke på att jag har pco-s så var det verkligen en stor överraskning när jag blev gravid - men ack så lycklig jag är över det!

    Jag är också väldigt tacksam att jag har blivit så frisk från min psykiska störning borderline som jag har blivit. När människor inom psyk sa till mig att "du är ett hopplöst fall, du kommer aldrig bli frisk, du kommer aldrig fungera normalt" så ser jag det som en vinst att nu sitta här med en stor gravidmage, slutat med mediciner, fungerar riktigt bra, har mycket poäng från högskola i psykologi och så vidare.

    Hjärta
    Livet är inte alltid enkelt eller en dans på rosor,
    men det gäller att göra det bästa av det! 
    Inte ge upp! 
    Hjärta


  • livsmedel

    Jag är så oerhört tacksam för min underbara lilla dotter, att hon är frisk och kry och mår bra för det är absolut inget jag tar för givet!

    Fantastiskt intiativ av dig TS, trots motgångarna. Många kramar!


    Vera bera 100320
  • Habaladabala

    Jag är tacksam för mina underbara barn, för min helgoa sambo, för vårt fina hus, för den svenska sommaren och solen!
    För mina goa systrar och deras familjer, för mina kompisar,

    Ja det finns mycket som jag är tacksam för!
    Mitt liv är faktiskt precis som jag vill ha det just nu!  

  • Diablo

    Jag är tacksam för mina barn, för att de är friska.
    Jag är tacksam för min man, för att han är som han är. För att han sliter för att vi ska ha mat på bordet.
    Jag är tacksam för att få ha blivit född i sverige i denna tiden. För resten av min familj, för att vi har ett hus i ett lugnt område utan en massa stök. För att min stora dotter är så jordnära och duktig. För att jag fått uppleva att ha mor och farföräldrar ända upp i vuxen ålder.
    För att det finns de som tror på mig och stöttar mig i mina olika projekt.


    Har man tur behöver man inget vett!
  • JellyBean

    Jag är tacksam för att jag är friskt.
    Jag är tacksam för att min kropp bär mig genom allt.
    Jag är tacksam för mina bebisar.
    Jag är tacksam för min lilla bil.
    Jag är tacksam för att jag har mat, vatten, bostad.
    Jag är tacksam för att jag idag har hopp om framtiden.
    Jag är tacksam för m....
    Jag är tacksam för som som tror på mig.
    Jag är tacksam.

    =) I Love life.

  • Milkina cerka

    Jag är tacksam över att jag har för mig världens bästa familj, där jag räknar in både man, barn pappa o. syskon m. familjer.  Jag älskar er alla högt o. gör allt jag kan för er.

    Du vet ju annars Jenny hur jag har det o. jag lovar dig, jag tänker ofta på dig o. de dina,  o. ni är med i mina böner. Kram!!


    Kristen, konservativ, hemmamamma som älskar att vara maka o. mor
Svar på tråden Jag är tacksam för...