• färnik

Någon som har varit hos Lennart Blomqvist?? spolade precis ner mitt 4 missfall, ja måste få mer hjälp

Jag har också hört om honom, och är nyfiken. Även jag har haft 4 mf (mf v 7, 8 och 11, samt ma med tvillingar v 8) Senaste gången, 14 april i år, var det en läkare på sjukhuset som nämnde den här mannen i Borås. Jag var inte i skick att lyssna så noga just då tyvärr så jag minns inte så mycket...

Vi håller på med en utredning på infertilitetskliniken i Skövde, kanske skulle man göra ett försök att kolla upp LB också...

• färnik

Vi håller ju på med våran utredning nu... är ni "färdiga" med eran, sas? Hittade de ngt? Jag tänker som så, att nu ser vi vad den här utredningen ger, men hittar de inget, och jag får ett missfall till, så tar jag tag i det här med killen i Borås. Berätta gärna vad som hände roch sägs när du ringt dit!

Jag hörde också en del prat på sjukhuset, om at de i norge tror jag det var, provat att lägga in missfallsbenägna kvinnor på sjukhuset så fort de blev gravida, med vila och omsorg och kontroller, men inga andra "ingrepp", vilket tydligen hade fungerat väldigt bra? Typ tender-loving-care, eller vad det kallades... men inte ska man väl behöva åka till Norge för att få behålla sina barn i magen? Här i sverige anser de ju inte att tidiga missfall kan förebyggas med vila/sängläge etc...

• färnik
    never skrev 2010-06-30 22:00:46 följande:
    Sen kan ni testa Prednisone och fragmin sprutor, det har hjälp många med MF
    Vad gör dessa medeciner? Och förekommer det att man provar dessa, även om en utredning visat att allt är normalt?
  • färnik

Oj, vad snabbt!  Undrar om man kan tänkas kontakta honom redan nu, trots att vi just påbörjat utredning på annan klinik?

• färnik

Så spännande Ninnin, du får berätta allt för oss andra sedan!

• färnik

Ja men berätta MEEER! Tungan ute Vad sa han att han gör? och vad tog han för prover?

Svar på tråden Någon som har varit hos Lennart Blomqvist?? spolade precis ner mitt 4 missfall, ja måste få mer hjälp