Nån mer som är i v6 (5+1)??
Hej! Undrar om det är nån mer som är i v 6 (5+1) ???
Vore kul att byta erfarenheter och prata om allt möjligt!
Några krämpor än??
Hej! Undrar om det är nån mer som är i v 6 (5+1) ???
Vore kul att byta erfarenheter och prata om allt möjligt!
Några krämpor än??
Tack detsamma Mina79!
hej
plockar bort mej från listan..
fick missfall idag =(
Baby08: Ledsen för din skull.. Kram!
Jag ahr fått en tid på gyn idag efter 13. Vaknade imrose och var superkisnödig, fick sedan hjärtat uppe i halsgropen när det är en massa gammalt blod på pappret. Sköterskan jag pratade med var så sjukt likgiltig och sa bara aha hela tiden.. När jag förklarade min historia och att jag åt blodförtunnande så ändrade hon sig.
JAg känner mig så matt, är helt säker på att det gått fel....
Fiva: Tack så mkt!
Hemkommen från gyn och jag hade en lite krabat med ett pickande hjärta. Känns jätteskönt så nu får jag försöka njuta! Fick ett nytt bf, på min egen födelsedag!
Hemkommen från gyn och jag hade en lite krabat med ett pickande hjärta. Känns jätteskönt så nu får jag försöka njuta! Fick ett nytt bf, på min egen födelsedag!
Hej flickor!
Är v: 6+5 idag, tiden går så sakta, vi har varit på info möte hos Mvc, och har inskrivningen den 2/8 på vår bröllopsdag
Mitt illamående blir tyvärr värre och värre tycker jag, men det är bara att stå ut....
Men en sak var konstig i morse, mina bröst var inte jätteömma, sen somnade jag om ngra timmar och då var de lika ömma igen, fattar inte hur kroppen spökar.
Sen har folk reagerat på min mage, den är enorm hörrni!! men BM sa att vissa kvinnor kan bli så pga tarmar och vätska, detta är ju min 3Dje bebis så det är nytt för mig.... var aldrig så med mina första. Men jag är otroligt förstoppad:((( nu oxå!
Hoppas ni andra mår bra i sommar värmen! vi drar nu till gbg ngra dagar så jag kommer inte skriva så mkt på ngn vecka, men hör snart av mig igen!
Kram!
Baby08: Beklagar såå mycket;-(( Kram till dig vännen....