• UmmAlina

klä på er...!!!!

Alltså nu har jag gått omkring och irriterat mig på hur folk bara klär av sig hur som helst.

Vart jag än vänder min blick så står halvnakna människor. Bara för att solen skiner behöver man väl inte gå omkring halvnaken?

Jag har inga problem med att folk klär av sig på stranden, men håll er där då.

I mataffären kommer män in med bar överkropp, kvinnor kommer in i små shorts och ett litet linne ( som enligt mig ser ut som nattkläder). Kan man inte klä på sig om man nu ska gå och handla?

Usch jag mår nästan illa av att de går omkring så där.

KLÄ PÅ ER....!!!!

Jag lär väl antagligen få en del av er emot mig, men jag står fast vid min åsikt

• Svar på tråden klä på er...!!!!
  • Bedan
    Isanje skrev 2010-07-01 10:39:26 följande:
    Själv tycker jag att det är sexigt med en svettig mage på gymmet.
    På mitt gym är det inte tillåtet att gå utan tröja oavsett om man är man eller kvinna.
  • trettioplus
    Tycker tvärtom att folk borde klä av sig mera
    Det är nyttigt att få se avklädda kroppar i olika storlekar och former så man inte får för sig att det här reklamidealet är normalt.
  • hilah

Själv har jag aldrig korta shorts och linne på mig, både av religiösa skäl och för att det inte är min personliga smak. Men jag förstår inte varför man irriterar sig på att andra bär det. Ok, om någon vore naken, men det är en annan sak. Shorts och linnen är kläder och bara för att jag inte gillar att ha på mig det, tycker jag inte att jag har rätt att klaga på andra som har det. Klart man vill få klä sig somrigt när det äntligen är varmt

• Isanje
    Bedan skrev 2010-07-01 10:45:59 följande:
    På mitt gym är det inte tillåtet att gå utan tröja oavsett om man är man eller kvinna.
    Meh
  • Bedan
    Isanje skrev 2010-07-01 10:53:35 följande:
    Meh
    Jag är ganska tacksam, fräscht att komma till en maskin där nån suttit med sin svettiga rygg emot den 1 minut tidigare.
  • 071001

Linne och shorts har jag inget emot, men bara överkroppar överallt kan bli för mycket tycker även jag.

• Isanje
    Bedan skrev 2010-07-01 10:57:16 följande:
    Jag är ganska tacksam, fräscht att komma till en maskin där nån suttit med sin svettiga rygg emot den 1 minut tidigare.
    Mjo sant.
  • Maryam88

AMIN!

Mhmmm... Det ar skrammande att pa sommaren ar de helt plotsligt ok att springa omkring naken och flasha bade de ena och de andra.. Och pa stranden ligger de toppless kvinnor och gubbar i string.. Nej fyy..

Haller med TS!
    Kla pa er!! 

• Tigerwoman

HÅLLER HELT MED!!! Jag fattar inte varför folk sliter av sig kläderna så fort det är lite sol?? Jag är absolut inte pryd eller nåt sånt där, men det är INTE OK att folk ska se ens armhålor på bussen eller svettiga bröst i mataffären. Och det är bara här i Sverige, i typ alla andra länder förstår vuxna människor att klä på sig när inte är på strandet eller ensam på sitt lantställe......

• 071001

Maryam88, hur tänker du att vi ska klä oss på stranden då? Jag håller med om att det är lite komik över det hela iom att jag aldrig skulle strutta runt på stan i bh, men på stranden är det helt okej, men samtidigt är det varmt och jag vill bli brun.

Svar på tråden klä på er...!!!!