• Svar på tråden Astaskigt att ge barn såna här namn >.<
  • Bevabus

Haha jag håller med dig...jag har hört Duhm, Anal och såna namn också..helt crazzzzzy

There's a difference between speaking your mind and being a judgmental a**hole. Walk the line.
  • intefanvetjag01

Håller med om det samma med idiotiska binde namn...Bert-Håkan, Ove-Johnny...
    Usch gillar inte binde namn överhuvud taget..blääää

• parvati

Föräldrarna till  My Love och Passionsfruit  borde köpt en travhäst istället.

Undrar om Blomsterblommas mamma är samme ts som startade en tråd om förnamn från växtriket ...

• LivL
    parvati skrev 2010-07-01 00:01:03 följande:
  • Liba
    parvati skrev 2010-07-01 00:01:03 följande:
    Hihihi....
  • Suck och suck

Skrot tyckte jag var ganska fint,
    men resten av namnen var inge roliga.

• BillyX

Föräldrarna till Token störde mig. Flytta från Sverige då, här i Sverige är ju Token synonymt med galningen eller knäppskallen... "ingen ska lägga sig i", väser mamman, men visst sjutton ska man det! Alt. kan hon väl stava namnet "Touken". Trist läge, men man utgår från det svenska språket.

• parvati

Men Stålmannen och Rock-presidentens föräldrar var de pårökta när de lämnade in blanketterna till skatteverket? Vad Röck-musslans föräldrar gick på vill jag inte ens tänka på...Jag har förståelse för att man vill ha udda namn till ungarna men man kan väl besinna sig lite, kanske namnge ungen till Parvati?Flört

• BillyX
    parvati skrev 2010-07-01 00:35:27 följande:
    Men Stålmannen och Rock-presidentens föräldrar var de pårökta när de lämnade in blanketterna till skatteverket? Vad Röck-musslans föräldrar gick på vill jag inte ens tänka på...Jag har förståelse för att man vill ha udda namn till ungarna men man kan väl besinna sig lite, kanske namnge ungen till Parvati?Flört
    Ja man undrar ju om de bara gör det för skoj...
  • Dripknot

Är det du som är Vilse?

Eh.

Seriöst.. föräldrar som ger sitt barn ett namn som Vilse borde söka akut psykisk hjälp. Nu.

Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
Svar på tråden Astaskigt att ge barn såna här namn >.<