Svagt plus=missfall?
VÄLDIGT många säger att om man får svaga plus i rad så är det tecken på missfall..Är det alltid så?? Blir så nojjig eftersom jag nu fått jätte jätte svaga plus flera dagar i rad. Är nu på äl+11 och BIM-1
VÄLDIGT många säger att om man får svaga plus i rad så är det tecken på missfall..Är det alltid så?? Blir så nojjig eftersom jag nu fått jätte jätte svaga plus flera dagar i rad. Är nu på äl+11 och BIM-1
Tack för svaren!!
Har testat ännu en gång och fortfarande inte mycket starkare. Knappt så man ser men man ser ändå en liten skillnad på styrkan...Ska köpa mig ett digitalt idag och sen skita i svaga plus hit och dit! =) Idag är det ju föresten BIM. Har iof kort lutefas och det kanske kan göra skillnad i när man kan plussa??!!
Får väl uppdatera här om att mina svaga plus visade sig vara ett missfall. Igår började jag störtblöda efter att jag plussat svagt ännu en gång och idag testade jag igen och då var det mycket mycket mycket svagare. Hade riktigt ont igår + massa blod..Hmm!! Inget skoj men det är ju tyvärr väldigt vanligt med tidiga missfall
Vill bara säga att jag är ledsen för Din skull, precis som Du säger så är det vanligt med tidiga missfall men det är ingen "tröst" just nu.
Precis som jag skrev innan är det ganska ofta så att när gravtesten inte blir starkare när dagarna går så är det ofta ett missfall pågång.
Men inte alltid och inte för alla måste jag även tillägg.
Styrkekram till Dig och ta hand om Dig!