• skuttisen

Nån mer i Helsingborg som väntar bebis i Nov/Dec som vill följas åt?

Hej!

Vi väntar vårt första barn i december.Skrattande

Hade varit kul om där var fler Helsingborgare som vill följas åt under denna mysiga tid, dela erfarenheter och upplevelser.

Skuttisen!Solig

• Svar på tråden Nån mer i Helsingborg som väntar bebis i Nov/Dec som vill följas åt?
  • Lilja7

Hej, jag är från Helsingborg och väntar barn i december =) dock bor jag i Göteborg men jag delar gärna erfarenheter och upplevelser ändå :)

• Floffeen

Jag är med från helsingborg
    Bf mellan 4-18 november fått olika bf datum vet inte vilket man ska gå på :)
    Mitt första barn

• skuttisen

Hej!

Vad roligt att ni vill följas åtGlad

Vi ska på vårt RUL imorgon, ska bli såå spännandeGlad.

Mår ni bra tjejer?

• Fru  Svensson

Hejhej!

Bor i Höganäs utanför helsingborg och väntar mitt andra barn i december.... var på RUL i onsdags men var 3 veckor för tidigt så jag ska tillbaka igen den 23 juli ska bli kul och få se den lille igen därinne =)

• Nafi83

Här är en till från Helsingborg. :) Vi väntar också vårt första barn och som det ser ut nu, är det beräknat till annandag jul. Hur gamla är ni? Själv är jag 27.

• skuttisen

Hej!

Har varit på vårt RUL och det gick jätte bra.
    Sååååå roligt att se bebisenGlad 

• Ilus

Vi är några stycken här på familjeliv! Finns någon mer tråd!

Men jag hoppar in här också och berättar att jag har bf 29 dec än så länge. Senare i juli ska vi på RUL. Längtar till den stunder då man får sig en liten titt!

Roligt för er som var iväg! Vem hade ni och vad tyckte nu om RUL? 

• skuttisen

Hej!

Vad heter den tråden?

RUL var helt underbartGlad

• Syskon till Klara

Hej!
    Bor i Helsingborg (Ramlösa) och är beräknad till den 9 december.
    Var på ultraljud igår och allt såg jättebra ut. H*n ville dock varken visa ansiktet eller kön för oss så det blev 3 bilder på ryggen med oss hem Glad

• skuttisen

Hej!

kul att vi är några från helsingborg som kan följas åt.

Har ni stor mage?

Mår ni bra?

Själv har jag en stor mage, såå mysigt.

Jag har mått jätte illa men nu mår jag kanon.

Känner ni några sparkar än?

Svar på tråden Nån mer i Helsingborg som väntar bebis i Nov/Dec som vill följas åt?