Anonym (To do) skrev 2010-07-29 18:32:00 följande:
Okej, här lämnar man tråden för en tillrättalagd semester på de "rätta ställena" med rätt people och dvd bilen "för det är så smidigt för barnen" och vad händer? Jo, tråden exploderar och ordnar Kyssdejter!!
Sign me up!!!!
Club Girlkiss anropar!

Delansvarig för explosionen här. Skriver in dig på min lista också. Kan Wild Horses kan jag (girighet, vällust och frosseri är mina tre favorit av de sju dödssynderna, så...). Yes, ryktena talar sanning att vi bokat in en fika. Du lär få en dubbelrecension från oss båda sedan

. När jag läste om att du tog ditt pick och pack och flyttade, vilket nånstans måste ha krävt en hel del mod eftersom greppet om en i en sådan livskultur som du beskriver är sanslöst hårt (blev via andra vänner lätt insyltad i världen du beskriver, även om jag aldrig haft någon parrelation där). Undrar därför flera saker, som pedagogiskt nu kommer numrerade. Om du vill svara kan du lämna svaren i klump, det är jag bara jag som har vissa överpedantiska drag (hur svårt det än är att tro):
1. vilka reaktioner du fick av din umgängeskrets när du försökte bryta dig loss? Eller undveks det som en vit elefant i rummet, dvs ingenting man skulle prata om? Eller det kanske aldrig läckte ut till umgängeskretsen att du lämnat din man?
2. när försökte du lämna honom? När i er relation började du inse hur livshämmande det här s k tillrättalagda livet du beskriver var?
3. har er relation blivit bättre sedan du gav det en ny chans?
4. om allt nu var möjligt och inga hinder fanns, hur skulle du vilja att ditt liv såg ut imorgon?
STOR KRAM TILL DIG!