HATAR CSN!
jag "sket i" att betala csn tre månader i rad av olika skäl.... inget av dem gick till csn däremot fick jag betala påminnelseavgift och slängde in alla tre månaderna samtidigt med månad fyra om man säger så.
När jag gjort det ringde jag csn och de talade om att de precis i den sekunden mer el mindre skulle sända det till kronofogden.
Jag blir så förbannad på ts-are som uppenbarligen inte inser att det är dem själva som begått ett misstag, troligtvis har påminnselse på de tre kronorna kommit men TS har skitit i att öppna breven för att det såg ut som något oviktigt eller så var h*n orolig för att det var just påminnelse.
CSN sänder vanligtvis ut 2-3 påminnelser dessutom enligt deras kundtjänst så något är allvarligt fel här.
TS nu är vi flera som motbevisat dig, det är fullt troligt att det är du som har fel i saken.
Trist är det dock i sammanhanget att få en betalningsanmärkning för 3 kronor men orsaken du nämner, att köpa en tv på avbetalning tycker jag är lite dum. Spara pengar redan nu istället, lägg undan den summan du ska lägga i avbetalning så kan du köpa tvn kontant i stället.