LIten varning för "Mitt val kvinna"
Fast nu när jag är inne och söker på det så verkar de bara gjort om burken? Är ju samma a-vitamin dos i burken med ett K på..
Fast nu när jag är inne och söker på det så verkar de bara gjort om burken? Är ju samma a-vitamin dos i burken med ett K på..
Nu blev jag också arg och ringde apoteket!! Hon sa att det bara finns ENmitt val kvinna!! Såg också att den burken med ett K på och den utan har ju samma varunummer så det måste ju vara samma, fast de har ändrat burken! För på apotekets hemsida har burken med ett K på samma varunummer som den burken som jag har som, är utan K. Hängde ni med?
Jag igen! Vi kan nog lugna oss, finns bara en Mitt val kvinna. Det ser man också om man går in på mittval.se så är det burken UTAN K och där skriver de att det är för gravida och ammande, och där är A-vitamindosen 38% på en tabl. och 76% på 2 tabl., (vilket det står på både burken med och utan K). På deras hemsida finna också bara en Mitt val kvinna.
Så tjohalia 29: vi kan nog vara lugna!
Är du säker på att du inte läste fel, att du läste doen för 1 tabl. på en burk och dosen för 2 tabl. på den andra?? Texten är ju så liten så det är lätt att läsa fel.
Vilket fall behöver du inte vara arg längre...å inte jag heller,hehe!