• giz

när är man mullig?

jag säger att jag är tjock (har 19kg kvar till 70 ) men min omgivning säger att jag är mullig. hmm
    fast det gjorde dom ju även när jag låg på 100.....
    beror inte det lite på hur "fettet" sitter å om det är mega sladrigt å allt det där?
    är det fast fett så är man mullig är det stora airbags över allt så är man tjock?
    *spånar bara*
    intresant fråga.......
  • giz
    dog: 44-48=tjock? fast jag går ner till 70 så drar jag 44 i stl visst jag är inte pinnsmal men inte heller tjock.. visst du sa att du inte hade koll men iaf......
    jag måste ha 46 i tröjor om inte 48 många gånger för dom där jäkla taxöronen ska få plats. så stl mässigt ska man nog inte avgöra om man är tjock eller inte. för hur smal midja jag än har så måste ju tröjan täcka lovikavantarna eller hur
    jag kan ha en midja i stl 34 men höfter som en 42.... alltså måste jag välja stl 42 för att få rum med dom....
    så ne man kan nog inte gå efter stl riktigt heller....... har en mega tjock kompis lovar hon är som michelin gubben men människan har 36 i brallor...... hon är 157 lång å väger lika som mej som är 173 lång..... skumt vad olika kg fördelar sej.
    (pst hon kallar sej själv michelingubben)
  • giz

från den där diskussionen fipa och lola verkar föra så bara undrar jag om ngn har bra tips hur man får höfterna att gå ihop??

• giz
    asg....... det e sant, sen jag fick lilltrollet så är dom enorma (nja gämfört med förut) men nada fett....... låter skumt va.
    helt konstigt för dom öka 25cm under sista delen av grav sen är dom bara så.... blir galen på dom. hade det vart att dom fettat på sej så fine men är ju bara knotigt där
    *skuma giz som råkar ut för allt skumt *
  • giz
    glass: tror vi har kommit fram till samma sak
    mullig är inviduellt om man sammanfattar allt här så jag konstaterar att jag är fet medans dina mått säger mej att du är mullig
  • giz
    noppe blir så när man läser bruksanvisningen uppåner till gym maskinen
    men 6-pack har jag
  • giz

tänkte jag inte på ju.......... men om jag går baklänges så tror alla att jag har väldens tvättbräda ju

• giz

mini bara undrar: vad är jag då som drar 44 just nu i brallorna och är 173? om man är fet om man är 165 å drar över 40.......

• giz
    ääää tryckte visst utan att trycka
    skulle stå: är bara nyfiken eftersom jag redan konstaterat mej som tjock
  • giz

wieeeeeee om midjan ska va smalare än höft å bröstkorg så är jag smal

• giz

peppa: förtjänar å förtjänar........ nja där imot har den kropp man själv byggt upp andra använder vikter, jag använder choklad

Svar på tråden när är man mullig?