när är man mullig?
Hur ska man veta om man är smal, mullig eller tjock?
Var är mullighetsgränsen?
Jag brukar alltid säga att jag är tjock, men i andras ögon så är jag kanske inte det?
Hur ska man veta om man är smal, mullig eller tjock?
Var är mullighetsgränsen?
Jag brukar alltid säga att jag är tjock, men i andras ögon så är jag kanske inte det?
Det är väl individuellt, dvs att det varierar från person till person hur man ser på andra.
jag brukar också säga att jag är tjock, fast egentligen ser jag mig som mullig men alla andra reagerar så starkt då de får veta vad jag väger och ser på mig med andra ögon, äckligt tycker jag. Jag har iaf mindre mått än dig men väger 78 kg till mina 175 cm
Har jag med undrat. Någon man INTE ska fråga iaf så är det Aftonbladet - med tanke på att Britney Spears kallas mullig där - och hon är ju snarare undernärd:-/
Själv tycker jag att jag är mullig. Svårt det där!
mullig=gullig
så titta dig i spelgeln..är du gullig??
Isf är du mullig
håller nog med giz
att det beror lite på hur fettet sitter.
När man har lite extra att ta i, utan att det är dallrigt.
Jag ser mig själv som mullig just nu när jag är gravid och lägger på mig mer vikt.
Jag är mullig.
Vissa skulle kanske benämna mig fet men då är man lite större ändå tycker jag....
Det är upp till var o en vart man sätter gränsen....sen beror det ju lite på hur kilona är fördelade.
Man kan vara mullig när man väger 112kg och man kan vara mullig när man väger 80 kg, det beror ju på lite hur lång man är och hur allt är fördelat.
Jag är lång och mullig men skulle en perosn som var 157cm lång ha det jag har skulle den personen vara tjock...
De på Biggest Loser är tjocka men en av deltagarna väger lika mkt som jag och jag har mkt smalare kropp....
tillägger att jag är 158 cm lång o väger 79 kilo....
Anabak: Ja fast Rooy ser ju inte så tjock ut längre, han är nog mullig i mina ögon...