Inlägg från: MallaMojs |Visa alla inlägg
  • MallaMojs

när är man mullig?

Jag tycker att jag är mullig...men folk säger alltid att jag inte är det! Väger 80+ och är 174 cm. Har dock varit nere under 70 och vänt, så jag både ser och känner skillnaden.

Jag tror absolut att det beror på VAR det sitter,å så konsistensen. Nu sitter det mycket koncentrerat runt magen på mig *suck* men annars tror jag att jag har "bra proportioner", som det så fint heter...lika knubbig överallt med andra ord, så folk upplever inte mig som tjock eller mullig! Hmm, svamligt värre

• MallaMojs

Jag tyckte också att tjejerna i Veckorevyn var "bara" mulliga...och jag tycker inte att ursuls lår är feta...och jag tror inte att du, fipa2, har rätt att KRÄVA svar, vill hon så vill hon, softa ner! ... Hmm, så hääärlig stämning det blidde !

• MallaMojs

ja, fipa2...var hur förbannad du vill, men jag anser nog inte att hon var så fittig mot dig (som du inbillar dig!)...hon ville bara kolla så ingen tog illa upp (läs ursul)! ville bara framför att jag inte tycker att diskussionen varit så "hård" från lolas sida att du har "rätt" att kräva förklaring...

• MallaMojs

lolo ville bara kolla så att ursul inte tog illa vid sig av ditt ärliga svar...för *newsflash* det finns de som tar illa vid sig ibland U should know eftersom du tar så illa vid dig nu ju??

kanske ska jag inte lägga mig i, men ibland kan jag bara inte låta bli!!!

• MallaMojs

ok! är tydligen inte tillräckligt insatt i alla relationer här, så ska inte uttala mig i frågan mer *lovar* ...men ville bara säga, fipa, att det inte var så farligt - DEN HÄR gången iaf - enligt mina mått mätt! *vill att alla ska vara vänner*

• MallaMojs

intressant, Danbala...! det är ju faktiskt väldigt svårt att se vilket BMI folk har...! tihi! mulligheten sitter alltså i betraktarens ögon?!! *upplyst*

• MallaMojs

MINI25...när är man mullig då?

• MallaMojs

ok, då hajjar jag, MINI!

• MallaMojs

jag tror inte att det finns riktigt svar eller mått på när man är smal/normal/mullig/tjock, och jag tror inte att MINI har svaren ...det är ju upp till en å var, som jag skrev - i betraktarens ögon!

• MallaMojs

MINI...blev glad när du iaf ändrade fet till mullig

• MallaMojs

hmm, å jag som knappt har någon midja längre

danbala...tycker ditt sista inlägg säger allt, å jag håller med dig!!!

Svar på tråden när är man mullig?