när är man mullig?
ja visst lola, det är okej för dig att kritisera mig men sen vill du inte motivera nåt.
ja visst lola, det är okej för dig att kritisera mig men sen vill du inte motivera nåt.
lola, jag tycker jag har rätt till en motivering eftersom du var så snabb att klandra mig! stå för det du säger istället för att komma med en pissig kommentar till mig och sedan vägra prata med mig!
tindrande
"Innan min första grav vägde jag 53 och folk sa åt mig att börja äta lite mat, men vissa här inne verkar tycka man är rent färdig för fat camp när man har den vikten och är så kort som jag är."
VEM har skrivit nåt sådant?
ursul, jag tycker det är bra att du har en sådan inställning
från tiden fär många år sedan när jag fortfarande läste vecko revyn, så fick jag bilden att mullig = fet. för de hade ibland en tävling som hette årets mulliga modell, och de tjejerna var feta.
lola jag ställde dig en fråga tidigare, var god och besvara den.
vem tror du dig vara som kommer hit och anklagar mig för det ena och det andra och sen har du inte rygg nog att motivera dig, och förklara varför du beter dig som du gör??
ryggrad*
ursul ställde mig en fråga, jag svarade på frågan ärligt, och sen antyder en annan medlem att jag är elak och inte alls finkänslig. är det bättre att ljuga då? får man inte vara ärlig när man svarar på en fråga utan att få pikar av nån annan?
mallamojs, jag kan säga att det inte är första gången hon kommer med elaka kommentarer åt/om mig, och allt jag ville var att hon skulle motivera!!!
ja det är bara att acceptera att alla har olika definition för vad som är tjock mullig osv...
för mig är det ordningen
spinkig (såna som påriktigt ser sjuka ut)
smala (som många modeller)
normal
tjock (degig mage och dallriga lår)
mullig = fet (FET)
men för många verkar mullig vara placerat mellan normal och tjock
om jag vägde 20 kilo mer än jag gör skuylle jag se helt hemsk ut, och då skulle jag vara 165/76. det skulle vara FET enligt mig, så då säger jag väl som så att om nån har de måtten så är den personen fet.
jag har kanske fått en snedvriden bild av ordet mullig, men det är vecko revyns fel
för deras "mulliga modeller" var kraftigt överviktiga i mina ögon..
fyllig skulle jag säga om man överflödet på rätta ställena. fyllig är ett så vackert ord på nåt sätt. en fyllig kvinna har väl en fast kropp, men stora lökar och timglaskropp
ja men ordet fylliga läppar då? det är ju nåt man eftersträvar...
jag tycker att ordet kurvig används fel så ofta, när tjockisar säger att de är KURVIGA trots att de inte ens har en midja att tala om..
mini ja men du vet hur jag menade
en midja ska vara smalare än höft och bröstkorg, men om man är tjock är det ofta tvärtom.