Inlägg från: SunnyBunny |Visa alla inlägg
  • SunnyBunny

Om din partner förgrep sig på ert barn?

En relation? Är du galen!!!!! Jag skulle döda honom om och om igen i mitt huvud, och aldrig nånsin låta ett sånt kräk i närheten av mig eller mitt barn! I den stund finns inget som heter pappa!

• SunnyBunny
    Här och nu skrev 2010-07-09 13:10:51 följande:
    Jag skulle inte heller vilja att de träffades egentligen, men barnet har rätt att lära känna sin pappa om det vill.
    Nej. Jag skulle göra allt i min makt att hon aldrig fick träffa sin pappa igen, varken hon vill eller inte. Efter 18 har jag inget och säga till om, men innan hade jag kämpat med näbbar och klor att de aldrig sågs mera och helst skulle han raderas totalt ur hennes liv. Jag har sett den här skiten på nära håll, och jag har inga sympatier att det skulle vara nån sjukdom bla bla bla.. Det är så hemskt så man anar inte och kan förstöra en människas liv totalt!
  • SunnyBunny
    Här och nu skrev 2010-07-09 13:46:06 följande:
    Jag har själv blivit utnyttjad.
    Hemskt!!! Och vill du träffa din förgripare igen?
  • SunnyBunny
    Här och nu skrev 2010-07-09 13:58:51 följande:
    Och när lagen tvingat dig?
    Då får man ta lagen i egna händer och med lite fantasi kan man komma långt! Jag har själv inte sett min sk biologiska far sen jag var 10 år av många anledningar, och trots att han har kämpat vann alltid min mamma till slut.
  • SunnyBunny
    Här och nu skrev 2010-07-09 14:39:20 följande:
    Lagen kan hinna ifatt en.
    Inte om man är smart och gör det snyggt!
  • SunnyBunny
    Här och nu skrev 2010-07-09 15:12:47 följande:
    Sjuka människor äger också rät att få leva. När man vill mörda sjuka är man inte bättre själv. Jag försvarar inte handlingen, men fördömer inte sjukas rätt att leva.
    Det är ingen som sagt rakt ut att de skulle mörda? Men i tanken mal säkert dem tankarna på de flesta! Skillnad på tanke och handling! I Sverige har vi skit lagar för sånt här! Milda straff och inte tillräckligt med resurser inom vård. Man blir så trött när man ser pedofiler som får en dom, sen  kliver dem ut från fängelserna 3 månader senare och vips sitter vid lekparkena igen!, eller ens får ett straff då det är brist på bevis! Det är där lagen måste ändras! Mera vård, hårdare straff!

Ibland känns det som människor är inte värda ett skit för lagen.
  • SunnyBunny
    Här och nu skrev 2010-07-09 15:25:50 följande:
    En åtminstone har sagt det. Mer vård i första hand, så ser vi hur långt det räcker. Övervakare vid frisläppandet vore en idé.
    Ja såklart dem ska ha vård? Jag har inte sagt nåt annat. Tyvärr har vi inte dödsstraff i Sverige!

Men vård behövs FÖR att andra barn inte ska råka illa ut! För hur mycket än jag skulle vägra och ta tillbaka min partner som min sambo eller som pappa till mitt barn kommer han säkert gå vidare till slut i sitt liv! Men hos mig har han bränt ALLT! Och sitt barn får han aldrig se mer!
  • SunnyBunny
    Här och nu skrev 2010-07-09 15:34:57 följande:
    Varför ska vi ha dödsstraff för att nån är sjuk? Ska vi avrätta de som har cancer, hjärtfel osv okså? Det är inte vi som avgör om barnet ska träffas sin andra förälder igen.
    Folk med cancer går inte omkring och förgriper sig på barn??? Ärligt har jag ingen aning om vad vi ska göra med de här kräken, vad som är bäst! Hjälper vård ens?

Det enda jag vet är att hos mig får man inge andar chans! Men nåt måste göras med de kräken som fortfarande går omkring i vårat samhälle! Och vad det skulle vara vet inte jag.
Svar på tråden Om din partner förgrep sig på ert barn?