• Anonym (Katinka)

    Analsex!!! Never again!

    Tänkte ta upp ett problem här som uppstod efter analsex inatt. Analsex är viktigt för min sambo, och jag vill verkligen dela allt och göra allt med honom. Vi har provat att ha analsex vid ett par tillfällen, men jag har fått riktigt ont. Men inatt ville jag ändå prova med honom igen, vi pratade om det ganska länge innan och han lovade mig att vara försiktig. Men när det väl var dags efter vi hade haft sex på vanligt sätt, eller hur jag nu ska uttrycka mig, så blev det ett stort problem för mig. Det gjorde riktigt ont, mer än dom andra gångerna, och han var inte försiktig. Jag nästan skrek allt jag kunde av smärtan, men hans reaktion var att han tog handen för min mun och sa "Skärp dig!". Efteråt sa han att det skulle gjort mer ont om han tagit det lugnt, men eftersom jag är oerfaren på detta område så sa jag "Kanske det". Men jag blev ändå irriterad, arg och ledsen, tack vare hans reaktion i det här. Mer än så sa han inte, utan tog av sig linserna och somnade. Jag satt uppe ett tag, googlade om ämnet analsex. Väckte honom och sa att jag var arg på honom, men han var för trött för att prata. Känner mig ignorerad, och att nu fick han vad han ville, så nu kan han sova gott. Kanske är det min ilska som får mig att känna så, jag vet inte.
    Hur som helst, nu när jag vaknade på morgonen, så har jag verkligen ont vid anus, i anus, i magen, har svårt att sitta och gå, ont bara av att släppa en prutt (hur ska det gå om jag behöver bajsa?!), blödde ganska kraftigt också på badrumsgolvet. Vart rädd för analsex tidigare, men nu är jag livrädd för det, och säger nu, ALDRIG I HELA MITT LIV IGEN!
    Ville för en gångs skull möta min sambo i det här, och kunna ha analsex med honom i framtiden, genom att gå försiktigt fram, som han struntade i. Men nu, efter det här, jag vet inte vad jag ska säga. Så mycket vi har pratat om det tidigare, och han berättat hur viktigt det är för honom, kommer han att acceptera det att jag inte tänker ge det en enda chans mer. Jag vet att han alltid vill mitt bästa, och det bästa för oss. Jag kan tänka mig att göra vad som helst för honom, men här är verkligen gränsen nådd. Känner mig kränkt av att han bara tyckte att jag skulle skärpa mig, och bara "körde på" istället för att ta det försiktigt. Aldrig har jag upplevt en värre smärta än det här.
    Jag är fruktansvärt arg på honom! Känns som att han inte hade nån respekt alls för mig. Överdriver jag? Överdriver jag för att jag känner så? Överdriver jag med att aldrig nånsin vilja försöka igen?

  • Svar på tråden Analsex!!! Never again!
  • Modgun

    Tycker inte alls att du överdriver.
    Tycker dock att du borde fråga dig själv varför du är tillsammans med en kille, som gör så här mot dig.

  • Anonym (NEJ)

    Ojojoj! Så fel han gjorde. Analsex, om man vill ha det måste man ta JÄTTEFÖRSIKTIGT! Mycket glidmedel och väldigt långsamt första gångerna. Att han kränkte dig på detta sätt bör du INTE acceptera, och eftersom du blött en hel del och har så ont borde du gå till läkaren, kan kännas pinsamt. Men vore värre om du fick en infektion i analen som kan leda till flera problem.

    Jag och min sambo har analsex kanske ett par gånger om året, båda gillar det men inget vi gör jämt, vi använder typ en halv tub glidmedel och han är JÄTTE JÄTTE försiktig. Det stramar lite när han skall in, men det skall absolut inte göra ont.

    Jag tycker du gör rätt i att vägra. Han har klart missbrukat ditt förtroende.

  • Anonym (Katinka)

    Jag måste säga att han är den mest underbaraste man jag träffat, men just detta..................

  • Anonym

    Du bad honom sluta - han körde på ändå - det är ju för fan våldtäkt!

  • Anonym
    Modgun skrev 2010-07-10 09:13:58 följande:
    Tycker inte alls att du överdriver.
    Tycker dock att du borde fråga dig själv varför du är tillsammans med en kille, som gör så här mot dig.
    Håller med. Vilken jävla idiot
  • Anonym
    Anonym (Katinka) skrev 2010-07-10 09:17:35 följande:
    Jag måste säga att han är den mest underbaraste man jag träffat, men just detta..................
    Den mest underbara man du träffat har analsex med dig trots att du skriker i högansky?

    Låter som en underbar kille Kräks
  • Belissima

    vilken idiot ..du ska ta ett snack med honom för sådär ska de inte gå till. skriker du av smärta så ska han ju sjäälvklart sluta och inte hålla för din mun och fortsätta..hur kan man göra så mot en person man älskar?


    BF 10-10-10
  • Anonym (chockad)

    Fy vad hemskt! Du skrek av smärta, men han fortsatte!!!! Han sambo må vara den mest underbara du träffat, men han har skadat dig så du blödigt och haft väldigt ont! Är det inte våldtäkt så är det iallafall misshandel!!

    Jag tycker att ni ska sätta er ner och diskutera hela situationen och hur du känner. Han förstår uppenbarligen inte vad han gjort och det är bara att HOPPAS på att när han inser det kommer ha ett sjuhelvetes dåligt samvete och ALDRIG missbruka någons förtroende på det viset igen! 

  • Anonym
    Anonym (NEJ) skrev 2010-07-10 09:16:07 följande:
    Jag och min sambo har analsex kanske ett par gånger om året, båda gillar det men inget vi gör jämt, vi använder typ en halv tub glidmedel och han är JÄTTE JÄTTE försiktig. Det stramar lite när han skall in, men det skall absolut inte göra ont.
    Men gör det inte, trots försiktighet, ont? Min sambo vill gärna prova men jag kan inte göra det ens för hans skull.

    Sen fick jag en stolpilla på sjukhuset när jag skulle göra en abort med tabletter (enbart för att "skynda på" ett missfall) och den sjuksköterskan var inte försiktig direkt. Fy FAAN va ont det gjorde. Trodde jag skulle spy!
Svar på tråden Analsex!!! Never again!