Inlägg från: MillaMazarin |Visa alla inlägg
  • MillaMazarin

Unga flickor erbjuder killar avsugning

Jag är en 44 årig tonårsmor. Jag har en 19-årig son och en 17-årig dotter. Båda berättar för mig att det är vanligt att tonårstjejer idag erbjuder sig att suga av killar helt utan band eller krav. ibland kan ju naturligtvis killar fråga , men lika ofta erbjuder tjejerna sig.  Efter själva handlingen är det inget mer emellan dom och "ingen bryr sig" enligt mina barn. Fast naturligtvis så blir ju killen dunkad i ryggen av vännerna medans tjejens status som ev. flickvän sjunker.    Min son hävdar att han blivit erbjuden men aldrig nappat och min dotter som haft fast sällskap i ett år säger sig aldrig ha gjort det. Dock flera av deras vänner... jättefina härliga killar och tjejer !!  Varför??  Är det bara uppmärksamhet dom är ute efter, har inte föräldrarna lärt dom att deras kropp är något fint och dyrbart som ingen som inte gjort sig förtjänt av ska ha tillgång till?  Jag pratar väldigt öppet med mina barn om sex för att jag tycker det är en viktig del av uppfostran.  Finns det något annat sätt att se på detta?  Har jag missat något?  Är jag pryd och gammalmodig?  Tacksam för lite åsikter :)

//MillaMazarin

• Svar på tråden Unga flickor erbjuder killar avsugning
  • MillaMazarin

Tack för era kloka åsikter. Ja det är väl på ett annat sätt nu än när jag var i den åldern.  Men lykantrophona skriver om nyfikenhet  och kåthet vilket vi vet att alla tonåringar naturligtvis upplever. Men eftersom tjejen inte får något tillbaka? Avsugningen handlar ju bara om killen och ger väl inte direkt tjejen något eller??     Jag har sagt till mina barn att tillfällig sex och att testa olika saker är ok om båda är med på det och det inte skadar någon. Plus att jag tycker det är bättre att syssla med sådant när man blivit lite äldre och kan avgöra och hantera detta bättre.  Men en 14-16 åring som suger av en kille känns inte riktigt ok....  speciellt inte om killen är ett par år äldre..

• MillaMazarin

Jag bor också i göteborgsområdet :). Det är inga osanna rykten.  Dom gör det ganska ogenerat och en kille som inte flicka släppa satsen i munnen på en tjej la den i soffan hemma hos oss i vårt allrum.  Dom gjorde det medans vi var hos grannen och min dotter och de andra vännerna var i vårt vardagsrum.  Jag kom hem när vår dotter höll på att försöka få bort fläcken.   Detta är på riktigt och jag tror att det precis som lykantrophona säger att det kan bero på populärkulturen.

• MillaMazarin

Ja!! Jätteläbbigt !  Jag känner inte den killen, men jag kommer definitivt att säga något när jag träffar honom nästa gång ;)

• MillaMazarin

Ja xD    " Hej! Var det du som kom i vår soffa??  "  Finns det någon som skulle svara ja på en sådan fråga?? 

Svar på tråden Unga flickor erbjuder killar avsugning