• Anonym (Varför??)

Varför har han kort överallt på sitt ex? Jag tar fan illa upp!

Flyttade in igår hos min nya pojkvän,och hittade ett kort på den i v-rummet. Ett i hallen,och en hög med kort på henne själv och dem tillsammans under sängen när jag städade. Hon var utan tröja och pattarna hoppade nästan ur bhn. Kul o hitta sånna saker liksom. Skitkul verkligen.

• Svar på tråden Varför har han kort överallt på sitt ex? Jag tar fan illa upp!
  • Anonym

Det är bara säga till honom. Du flyttade in igår så det är väl inte så konstigt att han inte tagit itu med det.

• Anonym (Varför??)
    viseversa skrev 2010-07-12 16:23:25 följande:
    Har du sagt till honom att du inte gillar det?
    Jag sa till honom att det verkar ju inte så bra o hitta dem,och han stoppade kortet i hallen i garderoben och vände de andra neråt. Men de e ju lite pinsamt o säga,uppenbart att man e sur och sotis...
  • Anonym (Varför??)
    Anonym skrev 2010-07-12 16:24:02 följande:
    Det är bara säga till honom. Du flyttade in igår så det är väl inte så konstigt att han inte tagit itu med det.
    Det har ju liksom vart slut mellan dem i 1 år. Plockar man inte bort sånnt?
  • viseversa
    Anonym (Varför??) skrev 2010-07-12 16:24:40 följande:
    Jag sa till honom att det verkar ju inte så bra o hitta dem,och han stoppade kortet i hallen i garderoben och vände de andra neråt. Men de e ju lite pinsamt o säga,uppenbart att man e sur och sotis...
    jag kan säga att jag hade inte heller gillat det. hade krävt att dom tas bort helt. Nu är han tillsammans med DIG! Varför i hela friden ska han ha bilder på sitt ex då? Jag fattar det inte.
  • Anonym

Äsch! Det är inte pisnammt alls. Det klart att han ska ta bort det om ni ska leva ihop.

• viseversa
    Anonym (Varför??) skrev 2010-07-12 16:25:22 följande:
    Det har ju liksom vart slut mellan dem i 1 år. Plockar man inte bort sånnt?
    Jo jag tycker man gör det. Skulle bli misstänksam om min sambo hade haft bilder kvar på sitt ex när vi blev tillsammans.
  • Anonym (Varför??)
    viseversa skrev 2010-07-12 16:26:09 följande:
    jag kan säga att jag hade inte heller gillat det. hade krävt att dom tas bort helt. Nu är han tillsammans med DIG! Varför i hela friden ska han ha bilder på sitt ex då? Jag fattar det inte.
    Inte jag heller. Man undrar ju liksom lite.... jag har då inga kort på mitt ex. O verkligen inte på väggarna,eller under sängen!
  • Ant85

Det är väl sunt förnuft att man inte har bilder av exet kvar? Eller? Och speciellt inte framme.

• Anonym (me 2)

har liknande problem...har bott hos min kille drygt 4 mån, å ex-bilderna är kvar... får inte gå i vissa skåp (tex i köket o hallen) för där finns sånt jag inte ska se. känner mig inte fri i mitt hem. det är jobbigt. dessutom är datorn proppfull med bilder som jag inte får se, så jag får inte ens kolla på bilder av honom för d kan finnas massor på henne. råkade en gång se nakenbilder på henne ,. och på dem två tillsammans. :( inte så trevligt. dessutom har de fortf kontakt. han förstår inte varför jag tycker det är jobbigt.

Svar på tråden Varför har han kort överallt på sitt ex? Jag tar fan illa upp!