• Pompmom

    Vi i Nordvästra Skåne som ska ha barn i januari, februari, mars 2011


    I denna tråd samlas vi som bor i nordästra skåne och väntar barn i januari, februari, mars 2011

    Här diskuterar vi allt som rör våra liv o graviditeter!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-07-13 11:20
    Båstad, Ängelholm, Örkelljunga, Höganäs, Åstorp, Helsingborg, Bjuv, Klippan, Svalöv, Landskrona
  • Svar på tråden Vi i Nordvästra Skåne som ska ha barn i januari, februari, mars 2011
  • Pompmom

    Nu har jag varit hos MVC för inskrivningssamtal och provtagning! Känner mig konstigt nog mer gravid nu än jag gjorde när jag gick in.

    Nu är nästa anhalt UL i v. 18 och förhoppningsvis bedömmer läkaren att jag ska få et UL i v. 20 oxå så jag får svar på om det finns risk för havandeskapsförgiftning igen!

  • Pompmom

    Aaaarghhh! Varför är det bara kolhydrater som funkar mot illamåendet! försökte med ett kokt ägg, men det bara växte i munnen!

  • Pompmom

    Hej! 

    Va kul att någon har hoppat på mitt tåg!  


    15:e veckan, känns som att det stretchas inne i magen.
  • HonkyDory

    Jag bor mellan Landskrona och Helsingborg och har BF till 8/3 :). Kul tråd, hoppas fler hakar på!

  • happyland

    Heeej jag o min sambo ska ha vårat första barn i mars 2011 :)
    Inskrivning på MVC den 24/8 kl 09.00 =))))
    Bor i klippan

  • Pompmom

    Oh va kul att folk börjar droppa in!

    I dag måste jag bara gnälla lite dock, jag mår som en påse skit! Vet inte om det är vädret, min LCHF-kost eller gravidkroppen som gör att jag känner mig svimfärdig, får vallningar och huvudvärk/illamående om vartannat i dag.

     

  • Pompmom

    Från o med nu så förslår jag att vi som sidfot sätter en känsla/en strof samt hur långt gångna vi är, så blir det lättare att ha koll när vi skriver något!!


    15+5, *som en påse nötter*
Svar på tråden Vi i Nordvästra Skåne som ska ha barn i januari, februari, mars 2011