Dopplanering, utbyta tankar och ideer?
Någon mer som håller på att planera sitt dop?
Tänkte att det hade varit kul att utbyta lite olika ideer och tankar? ![]()
Någon mer som håller på att planera sitt dop?
Tänkte att det hade varit kul att utbyta lite olika ideer och tankar? ![]()
Pixter - www.linnmaria.se/media/smakprov_Prins%20Noel.mp3
Smakprov på låten.
Jag är jättenöjd, hittade en annan solist som var billigare så nu har jag i princip bokat henne
Surt bara att kompositören av låten började ta betalt för noterna för 3 dagar sen
Fast det var bara 30 spänn så det var verkligen inte hela världen. Fanns flera solister under "musik" på dopguiden.se där de gör reklam för sig själva, så du får leta där am zandra.
Blev nåt fel på länken: www.linnmaria.se/media/smakprov_Prins%20Noel.mp3
Är det någon som har noterna till För evigt och föf alltid av Elin Örebrand? Får inget svar via mail och ska ha den på dop nästa helg.....börjar bli lite om tid att öva in den för kantorn....
Förlåt, nu bombaderar jag tråden om frågor ang detta men ni som verkar så insatta;
-vad kostar det på ett ungefär att ha en soloartist på ett dop? (i grova drag såklart)
problemet är väl att personen måste bli kompad på piano eller gitarr så det blir väl 2 personer?
(någon som vet någon bra i eller runt GÖTEBORG??)
-och är "prins Noel" en sång som man måste "köpa rättigheterna till" (i brist på annat ord; förkylningstrött!)
eller hur funkar det när man behöver noterna?
-OM det nu inte är så att någon vet att den går att köpa på CD någonstans?
För visst kan man väl i "värsta fall" spela upp en sång i kyrkan istället för en 3:e psalm t.ex? (istället för live-sång menar jag)
Hoppas någon orkar svara ![]()