• moppepojken

Gillar alla tjejer "hårt" sex? och att suga kuk?

Tja!

Ny här på sidan å första inlägget blir naturligtvis i sex & Samlevnad :)

En grej som jag har märkt när jag har haft sambos och ONS är att nästan alla tjejer vill bli tagen hårt! Alltså att man nästan ska förnedra dom... Har jag bara haft tur (?) som har träffat såna tjejer eller tycker verkligen alla tjejer om det? finns det nån tjej som föredrar mjukare sex framför hårt?

Sen har jag en ganska stor kuk också, och det jag märkt med det är att dom flesta tjejer blir mer kåt av att se den,  leka me den, att suga på den o.s.v än att dom blir av att man knullar dom?

jaa några funderingar såhär mitt inatten :)

• Svar på tråden Gillar alla tjejer "hårt" sex? och att suga kuk?
  • FoxMulder

I stort sett alla tjejer hatar att suga kuk och tycker det är äckligt, du har haft tur. Dom flesta tjejer gillar nog inte hårt sex heller, eftersom att tjejer inte gillar sex över huvud taget.

• Anonym

Hur kan du veta att tjejer blir mer kåta av ditt organ. Har du något jämförelseunderlag?

Menar du att killar som träffar tjejer som gillar mjukt sex har otur?

• Anonym
    FoxMulder skrev 2010-07-16 01:28:06 följande:
    I stort sett alla tjejer hatar att suga kuk och tycker det är äckligt, du har haft tur. Dom flesta tjejer gillar nog inte hårt sex heller, eftersom att tjejer inte gillar sex över huvud taget.
    Ojdå. Har du haft en sugig dag?
  • Signy
    FoxMulder skrev 2010-07-16 01:28:06 följande:
    gammtroll.
  • Shaun the sheep

Fan, vad löjligt.

Hur svårt är det att inse att alla är olika? Viss tjejer kanske gillar det medan andra hatar det.

Det är som att säga att alla tjejer gillar rosa. Det är kanske inte så sant. Sluta generalisera.

Vilmer ♥070529♥ Ella ♥090506♥
  • Anonym (Tyra)

Mukt sex känns för mig bara som att det är en transportsträcka mot det lite mer hårda sexet. Hatar mjukt romantiskt sex, det ger inte mig någonting.. Hårt ska det vara

• Anonym

Tänk så här: Ju mer primitiv och själsligt outvecklad kvinna desto hårdare och mer primitiv sex.
    Samma gäller såklart för män.

• Anonym (Rocktjejen)

Jag älskar mjuk och romantisk sex. Det känns mer och orgasmerna blir kraftfullare.

• Dyvandi
    Skrikandes T.S: Gillar alla tjejer *hårt* sex och att suga kuk??
    Skojar du?? Hur kan du använda ordet "alla"?!

Jag tänker inte svara på denna fråga eftersom jag vet att du redan vet svåret.

Min fråga till dig: Gillar "alla" tjejer *mjukt* sex och analsex?

Tranquilo 'mano...
    Love me and I'll love you. Hate me and I'll love you even more
  • Anonym (Nomi)

Hej!

Alla är väl olika. Jag (och de flesta) vill ha variation. Ibland vill man bli brutalt tagen av Djungel George själv.....och ibland vill man älska mjukt och lugnt i timmar

Svar på tråden Gillar alla tjejer "hårt" sex? och att suga kuk?