• moppepojken

Gillar alla tjejer "hårt" sex? och att suga kuk?

Tja!

Ny här på sidan å första inlägget blir naturligtvis i sex & Samlevnad :)

En grej som jag har märkt när jag har haft sambos och ONS är att nästan alla tjejer vill bli tagen hårt! Alltså att man nästan ska förnedra dom... Har jag bara haft tur (?) som har träffat såna tjejer eller tycker verkligen alla tjejer om det? finns det nån tjej som föredrar mjukare sex framför hårt?

Sen har jag en ganska stor kuk också, och det jag märkt med det är att dom flesta tjejer blir mer kåt av att se den,  leka me den, att suga på den o.s.v än att dom blir av att man knullar dom?

jaa några funderingar såhär mitt inatten :)

• Svar på tråden Gillar alla tjejer "hårt" sex? och att suga kuk?
  • Nifelheim
    FoxMulder skrev 2010-07-16 01:28:06 följande:
    I stort sett alla tjejer hatar att suga kuk och tycker det är äckligt, du har haft tur. Dom flesta tjejer gillar nog inte hårt sex heller, eftersom att tjejer inte gillar sex över huvud taget.
    haha. Bitter?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Anonym

Moppepojken passar dig för du verkar inte mer mogen än en 15 åring
    Tror snarare att du har en liten kuk, aldrig har haft en sambo och 
    kollar lite för mycket på porrfilm när dina föräldrar gått och lagt sig

• de Robespierre

TS verkar ha velat skapa den här tråden för att indirekt få sina fantasier att kännas mer verkliga. Först skriver TS "alla" och generaliserar. Sedan skriver han "Har jag bara haft tur" vilket pekar på att detta är hans önskan. Sist så målar han upp en bild där tjejer avgudar stora kukar och till den milda grad att de hellre väljer att leka med den än att bry sig om sin egen tillfredsställelse. Det blir likson lite för mycket i ett och samma inlägg för att vara trovärdigt och alldeles för likt en standardscen ur filmer med samma tema.

• Anonym (orolig svärmor)
    de Robespierre skrev 2010-07-16 10:53:13 följande:
    TS verkar ha velat skapa den här tråden för att indirekt få sina fantasier att kännas mer verkliga. Först skriver TS "alla" och generaliserar. Sedan skriver han "Har jag bara haft tur" vilket pekar på att detta är hans önskan. Sist så målar han upp en bild där tjejer avgudar stora kukar och till den milda grad att de hellre väljer att leka med den än att bry sig om sin egen tillfredsställelse. Det blir likson lite för mycket i ett och samma inlägg för att vara trovärdigt och alldeles för likt en standardscen ur filmer med samma tema.
    Skrattande
  • Signy
    Anonym skrev 2010-07-16 08:19:22 följande:
    Tänk så här: Ju mer primitiv och själsligt outvecklad kvinna desto hårdare och mer primitiv sex.
    Samma gäller såklart för män.
    Va? Kan du utveckla det där?
  • LivL
    FoxMulder skrev 2010-07-16 01:28:06 följande:
    I stort sett alla tjejer hatar att suga kuk och tycker det är äckligt, du har haft tur. Dom flesta tjejer gillar nog inte hårt sex heller, eftersom att tjejer inte gillar sex över huvud taget.
  • Nice Girl Wrong Place
    Tänk så här: Ju mer primitiv och själsligt outvecklad kvinna desto hårdare och mer primitiv sex.
    Vilket skitsnack.
    Beautifully Human
  • Priapus

Det finns ingenting som "alla" gillar. Men en stor majoritet av kvinnorna gillar hårda tag och att bli dominerade sexuellt. Så är det.

• John D
    Om du bara visste hur fel det där är. Min erfarenhet säger snarare tvärtom, man blir ofta förvånad över hur lite sexualiteten avspeglar sig i personligheten.
    I dom lugnaste vatten...
  • Rynkigutanpåslätinuti
    Signy skrev 2010-07-16 12:48:09 följande:
    Va? Kan du utveckla det där?
    Äh du gillar säkert hård och primitiv sex så då förstår du ändå inte om man förklarar. Flört
Svar på tråden Gillar alla tjejer "hårt" sex? och att suga kuk?