• Svar på tråden Prattråden för oss med BIM i slutet på Juli.
  • Csve

    Här kommer jag.. Håller med om att det blev lite jobbigt att hålla koll på listan i förra tråden..


    ?♥ För evigt ♥?
  • Famlan

     


    Csve skrev 2010-07-19 15:28:34 följande:
    Här kommer jag.. Håller med om att det blev lite jobbigt att hålla koll på listan i förra tråden..
    Listan i sig var inge större problem att hitta, det var snarare att hitta vad alla skrivit mellan uppdateringarna av listan

    Hur går det för dig då? Inte långt kvar till BIM..
  • Csve
    Famlan skrev 2010-07-19 15:32:35 följande:

     


    Listan i sig var inge större problem att hitta, det var snarare att hitta vad alla skrivit mellan uppdateringarna av listan

    Hur går det för dig då? Inte långt kvar till BIM..
    Nej det är inte långt kvar, men har på känn att det inte är vå tur denna månaden.
    På nåt sätt tror jag vi har missat ÄL.
    Själv då?
    ?♥ För evigt ♥?
  • maylin

    Känns bra att kunna bolla med andra om vad man känner etc. Det är ju fösta gången jag är med på en BIM-lista och förra gången var jag bara en åskådare. Lite av en fegis som bara läste vad andra skrivit.

    Denna månad ska jag försöka att inte känna efter alltför mycket...man blir en aning hypokondrisk när mna läser om andras symptom..."ooohhh, det känner jag nog med" :)

    Lycka till alla!!!

  • Csve
    maylin skrev 2010-07-19 15:35:57 följande:

    Känns bra att kunna bolla med andra om vad man känner etc. Det är ju fösta gången jag är med på en BIM-lista och förra gången var jag bara en åskådare. Lite av en fegis som bara läste vad andra skrivit.

    Denna månad ska jag försöka att inte känna efter alltför mycket...man blir en aning hypokondrisk när mna läser om andras symptom..."ooohhh, det känner jag nog med" :)

    Lycka till alla!!!


    Jag är sån att när jag väl börjat känna av nåt så blir det gärna mer o mer..
    Till slut är jag testmissbrukare.. =P


    ?♥ För evigt ♥?
  • Famlan
    Csve skrev 2010-07-19 15:35:32 följande:
    Nej det är inte långt kvar, men har på känn att det inte är vå tur denna månaden.
    På nåt sätt tror jag vi har missat ÄL.
    Själv då?
    Jag har ungefär två veckor kvar innan jag vet. Hade, vad jag tror är ÄL i helgen. Men jag fick aldrig några jätteutslag på ÄL-stickorna, bara såppas mycket utslag att man såg var strecket ska vara. Så jag vet inte..
  • Famlan
    maylin skrev 2010-07-19 15:35:57 följande:

    Känns bra att kunna bolla med andra om vad man känner etc. Det är ju fösta gången jag är med på en BIM-lista och förra gången var jag bara en åskådare. Lite av en fegis som bara läste vad andra skrivit.

    Denna månad ska jag försöka att inte känna efter alltför mycket...man blir en aning hypokondrisk när mna läser om andras symptom..."ooohhh, det känner jag nog med" :)

    Lycka till alla!!!


    Jag är rädd att jag kommer bli en sån där hypokondriker denna gång med tanke på att det är första försöket. Men jag ska faktiskt försöka låta bli att känna efter så mycket den här gången.
    Ändå har jag ett gäng test hemma som ligger och väntar. Sen är dom extra känsliga så dom ska tydligen kunna känna av tidigt.. Funderar på att gömma dom på ett bra ställe för att låta bli dom..
  • maylin
    Famlan skrev 2010-07-19 15:42:40 följande:
    Jag är rädd att jag kommer bli en sån där hypokondriker denna gång med tanke på att det är första försöket. Men jag ska faktiskt försöka låta bli att känna efter så mycket den här gången.
    Ändå har jag ett gäng test hemma som ligger och väntar. Sen är dom extra känsliga så dom ska tydligen kunna känna av tidigt.. Funderar på att gömma dom på ett bra ställe för att låta bli dom..
    Csve skrev 2010-07-19 15:38:27 följande:

    Jag är sån att när jag väl börjat känna av nåt så blir det gärna mer o mer..
    Till slut är jag testmissbrukare.. =P


    Jo, jag antar att när man vill nåt såååå mycket, så är det svårt att inte känna efter. Det jobbiga är att bli besviken...Jag vet ju att de är så många som går ganska länge utan att lyckas, så man vill ju inte bli helt bestört när det inte går första eller andra gången.

    Jag bor i Tyskland, så jag har inte helt koll på var man kan hitta billiga tester. Jag har därför inte kommit upp i klassen testmissbrukare...inte än! Sambon min verkar inte förstå den här viljan att testa sig..."äh, men det är väl bara att vänta och se..."

    Längtar....
  • Csve
    Famlan skrev 2010-07-19 15:39:33 följande:
    Jag har ungefär två veckor kvar innan jag vet. Hade, vad jag tror är ÄL i helgen. Men jag fick aldrig några jätteutslag på ÄL-stickorna, bara såppas mycket utslag att man såg var strecket ska vara. Så jag vet inte..

    Jag har inte testat alls med stickor, har några men tänkte försöka utan nån månad.
    Tycker inte de varit så pålitliga innan.


    maylin skrev 2010-07-19 15:55:46 följande:
    Csve skrev 2010-07-19 15:38:27 följande:

    Jag är sån att när jag väl börjat känna av nåt så blir det gärna mer o mer..
    Till slut är jag testmissbrukare.. =P


    Jo, jag antar att när man vill nåt såååå mycket, så är det svårt att inte känna efter. Det jobbiga är att bli besviken...Jag vet ju att de är så många som går ganska länge utan att lyckas, så man vill ju inte bli helt bestört när det inte går första eller andra gången.

    Jag bor i Tyskland, så jag har inte helt koll på var man kan hitta billiga tester. Jag har därför inte kommit upp i klassen testmissbrukare...inte än! Sambon min verkar inte förstå den här viljan att testa sig..."äh, men det är väl bara att vänta och se..."

    Längtar....

    Sådära säger min karl oxå. Men som sagt, de förstår inte! Haha
    Tyskland.. flyttat dit eller är du/ni därifrån?


    ?♥ För evigt ♥?
  • Famlan
    maylin skrev 2010-07-19 15:55:46 följande:
    Csve skrev 2010-07-19 15:38:27 följande:

    Jag är sån att när jag väl börjat känna av nåt så blir det gärna mer o mer..
    Till slut är jag testmissbrukare.. =P


    Jo, jag antar att när man vill nåt såååå mycket, så är det svårt att inte känna efter. Det jobbiga är att bli besviken...Jag vet ju att de är så många som går ganska länge utan att lyckas, så man vill ju inte bli helt bestört när det inte går första eller andra gången.

    Jag bor i Tyskland, så jag har inte helt koll på var man kan hitta billiga tester. Jag har därför inte kommit upp i klassen testmissbrukare...inte än! Sambon min verkar inte förstå den här viljan att testa sig..."äh, men det är väl bara att vänta och se..."

    Längtar....
    Tyskland.. Där ser man..

    www.testlagret.se   Sen finns det faktiskt en hel den på www.tradera.se oxå.

    Hehe... Min är inte sådan. Kanske för att jag inte delar med mig av det på så sätt till honom..
    Han vet inte ens om att jag använder ÄL-test eller att jag har grav-test liggande i badrummet.
Svar på tråden Prattråden för oss med BIM i slutet på Juli.