TyrionLannister skrev 2010-07-21 17:43:31 följande:
Går det att se "genom kläderna" om en kvinna har BH på eller ej alltså?
Beror på kläderna förstås, men om det är tunna åtsmitande kläder så syns det ju jättetydligt.
Håller i övrigt med den här ovan som skrev att snyggt/slampigt beror på kläderna i övrigt, och att det finns många fesklänningar som gör sig bäst utan bh, helt rätt.
Vad GLAD jag blir av att höra att ni män inte tappar respekten för kvinnor som går utan bh, eller klär sig på ett sätt som visar deras kroppar. Jag skulle aldrig få för mig att gå utan bh på jobbet, men jag har tajta tröjor på mig ibland och det har jag fått en del retsamma kommentarer för. Av män. Vi är inte så många tjejer på jobbet, men en av dem har en rätt stor hylla, och den kommenteras friskt bland killarna. På ett sätt som gör att man får intryck av att killarna inte tycker att hennes arbetsinsats är så mycket att hurra för, men "hon har ju stora boobs och hon är väldigt snygg, så hon är ju trevlig att jobba med i alla fall"... Jag hade definitivt inte känt mig nöjd om jag haft den stämpeln på jobbet, men nu har jag ju inte alls speciellt mycket att komma med rent bystmässigt (vilket det också kommenterats på), så....
Ska kanske förtydliga också att även om jag i den andra tråden kläckt ur mig att jag kan tycka det ser stillöst ut med bh-lösa kvinnor, så skulle det förstås aldrig vara något jag pratade högt om.